Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Student

Student

03-11-2020 om 19:23

Enquête maaltijdpakket voor kinderen

Enquête maaltijdpakket voor kinderen (Werkende link)

Hallo ouders,

Excuses voor het ongemak met de vorige post. Helaas toont Microsoft Forms wat kuren, maar nu heb ik de enquête in Google Docs gemaakt.

Ik ben bezig met mijn eindopdracht van de opleiding Food Innovation.

Ik heb mij gericht op maaltijdpakketten / vers pakketten voor kinderen, omdat er op dit moment geen leuke kant- en klaar pakketten zijn waar kinderen mee bezig kunnen zijn. En dat is toch jammer, want met het bereiden van eten leer je er meer over, proef je ervan en kun je je creativiteit in kwijt. Hoe leuk zou het zijn als de verpakking waar de ingrediënten in zitten gebruikt kan worden om mee te knutselen.

Om een beeld te kunnen schetsen van wat kinderen kunnen en leuk vinden kan ik het maaltijdpakket daarop aanpassen.

Zou u deel willen nemen aan de enquête? Dan kunt op de volgende link klikken (Verwijst u naar Office Forms, waarin ik mijn enquête heb gemaakt).

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe9py8XiMAzA4DctF3uMqARtJvnW5A4IiKvBSRp1UlJTmr6Qw/viewform

Alvast heel erg bedankt.

Ik zal de resultaten van deze enquête online gooien, zodat andere gebruikers deze informatie ook kunnen gebruiken.

*Heeft u vragen of opmerkingen, plaats dan een reactie. Ik wil graag weten wat u van de enquête vond. Het is altijd lastig om een goede enquête te maken.

Dees

Dees

03-11-2020 om 21:14

Onzin

Ik ben afgehaakt.

Misdreavus

Misdreavus

03-11-2020 om 21:51

kan niet versturen

Ik had alles ingevuld, maar ik kon mijn antwoorden niet versturen, de "verzenden" knop blijft grijs

ElenaH

ElenaH

03-11-2020 om 22:11

Hier ook

Hetzelfde als bij Misdreavus.

Juline

Juline

03-11-2020 om 22:26

Idem

Kan niet verzenden

Phryne Fisher

Phryne Fisher

03-11-2020 om 22:34

Idem

Verzenden lukt niet. Dat is jammer want ik wilde juist Hello Fresh promoten. Dat is koken voor dummy’s en heel geschikt om het te leren.

Student

Student

03-11-2020 om 23:16

Link is aangepast

door Forumbeheer

@Emma

@Emma

04-11-2020 om 05:04

ja gelukt

Dees: lekker negatief zeg.

ElenaH

ElenaH

04-11-2020 om 06:56

Nu doet-ie het wel.

Hangkous

Hangkous

04-11-2020 om 10:13

Erg mijn best gedaan om duidelijke antwoorden te formuleren

Laat ik hier nog even zeggen dat kinderen ook wel willen koken en bakken als het geen thema heeft.
We hebben hier hele middagen koekjes gebakken van deeg dat ik zelf samenstelde uit meel, suiker en boter die hier gewoon in de (koel)kast stond. Kabouter pannenkoekjes of piratenmuffins zijn hier nooit in huis gehaald. Soms wel van die buisjes met decoratie materiaal of rolfondant of zo.
Een thema aan de maaltijd geven maakt het volgens mij alleen maar onnodig duurder.
Tomatensoep is tomatensoep, ook al komt het uit een piratendoos die je tot piratenhoed kunt verbouwen voor hij in het afval gaat.

Isella

Isella

04-11-2020 om 18:06

Enquete was goed

De enquete was goed, op de spelfout na, maar wat een onzinproduct zeg die maaltijdpakketten. Gewoon zelf een maaltijd samenstellen zonder thema kan ook.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.