Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Naomi

Naomi

10-03-2020 om 11:32

Enquête Maandelijkse Speelgoedbox

Tijdens mijn minor Entrepreneurship ben ik bezig met het opzetten van een nieuw bedrijf. Samen met mijn team zitten wij in de start-up fase van Stensi.

Stensi is een startend bedrijf dat kinderen een goede basis wil geven voor hun ontwikkeling. Wij willen ieder kind stimuleren om te ontwikkelen door middel van uitdagend speelgoed. Stensi levert speelgoedboxen die zorgvuldig samengesteld zijn om de ontwikkeling van uw kind te bevorderen op onder andere persoonlijk, motorisch en cognitief vlak.

Elke maand wordt deze speelgoedbox omgewisseld zodat uw kind voorzien wordt van nieuwe uitdaging en verrassingen. Met een vast maandbedrag bieden wij elke maand een andere speelgoedbox met steeds weer vernieuwend en ontwikkelingsstimulerend speelgoed.

Voordat wij deze dienst kunnen daadwerkelijk kunnen opzetten zijn wij op zoek naar ouders die ons willen helpen door een korte enquête in te vullen.
De link naar de enquête:
https://forms.gle/iWY8pHCE9ZXYjMneA

Alvast bedankt!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.