Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Nandini&Nina

Nandini&Nina

19-11-2019 om 18:46

Enquête muzieksmaak en introvert/ambivert/extravert

Hallo iedereen. Wij zijn Nandini en Nina en voor ons profielwerkstuk onderzoeken we wat iemands muzieksmaak bepaalt. Met deze enquête willen we onderzoeken of er een verband is tussen iemands muzieksmaak en of een persoon introvert, ambivert of extravert is. Het zou ons ontzettend helpen als u deze enquête invult en eventueel deelt. Het onderzoek is anoniem. Het kost niet veel tijd, de enquête bestaat uit vijf vragen.
Dit is de link naar de enquête: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdGPoPfguxObt4mJFu-cHDizK0MIQ4WHPLjpuj2nMbbt9Z9AA/viewform
Alvast heel erg bedankt!

Pirata

Pirata

19-11-2019 om 20:11

Dit is eens iets anders

Eindelijk eens een ander onderwerp 😊
Ik denk alleen dat jullie een verband gaan vinden tussen leeftijd en genre, maar we shall see...

Tensy

Tensy

19-11-2019 om 21:03

Mijn muzieksmaak

Mijn muzieksmaak stond er niet bij; ik luister graag naar Clannad en Enya. Zeker in de herfst/winter. Heb die smaak maar zelf ingevuld. Misschien nu helemaal niet meer in de mode, maar ik geniet er nog elke dag van. Wel n leuk idee dit onderzoek!

Phryne Fisher

Phryne Fisher

19-11-2019 om 21:11

Leuk

Leuk onderwerp! Ik denk dat de meeste mensen graag luisteren naar muziek die in was tijdens hun tienertijd. Ik ben een echt jaren ‘80 pop ‘meisje’, Wham!, Madonna, maar ook wel hedendaagse pop als Pink en Lady Gaga. Trance, House e.d. vind ik vreselijk.

Introvert/extravert maar ook muzieksmaak

Hangt ook van de situatie af.
In gezelschap ben ik meestal vrij introvert als ik de mensen niet ken, maar op een podium vind ik het heerlijk om alle ogen op mij en mijn verhaal gericht te hebben.

Muziek hangt ook sterk af van mijn stemming.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.