Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Estelle

Estelle

05-10-2014 om 14:26

Enquête: verband tussen buitenspelen en BMI

Beste allemaal!
Ik ben eerstejaars student pedagogische wetenschappen aan de Rijksuniversiteit Groningen. Voor mijn studie doe ik met een groepje een onderzoekje naar het verband tussen buiten spelen en BMI. Hiervoor hebben wij een aantal mensen nodig met kinderen tussen de 4 en 11 jaar die onze enquête (volledig anoniem) invullen. Het kost u hooguit een paar minuutjes en u zou mij en mijn groepsgenootjes er erg mee helpen! Dus bent u ouder van kinderen tussen de 4 en 11 jaar en heeft u een paar minuutjes over? Dan zou ik het ontzettend fijn vinden als u onze enquête in wil vullen!
De link naar de enquête:
http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=201399
Alvast hartelijk bedankt!

Katniss

Katniss

05-10-2014 om 14:55

Hmm

Ik heb hem ingevuld voor mijn sportieve kind tussen de 4 en 11 jaar. Mijn oudere kind is helemaal niet sportief, maar heeft ook een prima BMI. Ik geloof dus niet dat er zomaar een causaal verband is tussen hoog BMI en veel buitenspelen.

Hanne.

Hanne.

05-10-2014 om 18:00

transport

Ik mis vragen over 'transport' mijn kinderen spelen vrij weinig buiten maar we doen vrijwel alles op de fiets. Dat betekent dagelijks 20 minimaal min fietsen en op zaterdag al snel 15-20 km er bij om van en naar sport te gaan.

zo op de bonnefooi: er is geen verband

Ik weet wel dat mijn kinderen en de buurkinderen op zichzelf niks zeggen, maar toch, ons bepaald mollige buurmeisje is altijd op straat te vinden, evenals het ook al wat spekkige jongetje van twee huizen verderop; ons negenjarige gratenpakhuisje daarentegen zit het liefst binnen met een schermpje of zijn lego.