Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Enquete invloed van ziekenhuisopname ouder op het kind

Mijn naam is Michelle Orbons en ik zit in mijn derde leerjaar van de opleiding Pedagogiek. Voor mijn minor Spelenderwijs ga ik een product ontwerpen rondom een thema. Ik heb gekozen voor het thema ‘mama/papa in het ziekenhuis.’
Dit omdat ik dit zelf ook heb meegemaakt.
Over een half jaar heb ik voor dit thema een kinderboek gemaakt. Om dit goed in elkaar te zetten is het belangrijk dat ik van verschillende bronnen informatie krijg.
Daarom zou ik u willen vragen om deze vragenlijst in te vullen op het moment dat het thema op u van toepassing is. Deze vragenlijsten worden anoniem verwerkt en worden uitsluitend gebruikt voor het versterken van mijn oriëntatie.
Zowel de bijdrage van de ouder/partner van de ouder die in het ziekenhuis heeft gelegen als de bijdrage van het kind wordt zeer op prijs gesteld. Het kind kan inmiddels natuurlijk ook een jongere of volwassene zijn.

De meeste vragen zijn open vragen waarbij een zo uitgebreid mogelijk antwoord voor mij het fijnste is.
Het invullen duurt ongeveer 10 minuten
De resultaten worden anoniem verwerkt!

De sluitingsdatum is 1 november 2018

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdzdihGKyCjb5y6rom3EXAEvYv7D96qru4bshDvzG8Kl0M4HQ/viewform

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.