Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
22-05-2014 om 11:57
Beste (bijna)ouders,
Voor mijn afstudeer onderzoek wil ik graag de gedachtes en wensen weten van de 25+jarige consumenten over wellness diensten en traditionele Chineze medicijnen.
Deze enquete zal 5 minuutjes van uw tijd innemen en zal geheid anoniem blijven. U mag deze enquete in het Engels, maar ook in het Nederlands invullen.
Voor de zwangere moeder's met baby's in een stuitligging, misschien zou u willen inlezen over de therapie; moxibustion (ook wel "moxa therapie" genoemd). Men zegt dat dit bevordelijk is voor de "juiste" ligging van de baby
http://www.survio.com/survey/d/Q3N4G7H2G7T4J9K9D
Alvast hartelijk dank!
22-05-2014 om 20:37
foutje
foutje, "Enquete naar wellness diensten en traditionele Chinese medicijnen" is het.
23-05-2014 om 22:20
gestopt
Ik kan niet invullen dat ik nooit naar een welness center ga, wel dat ik er nooit geweest ben. Dat helpt niet voor de rest van de vragen
Ik kan ook geen vragen invullen over mijn voorkeuren.
Ik ga niet zomaar wat invullen.
Ik ben gestopt.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.