Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Gescheiden ouders met kinderen (12-18 jaar) gezocht voor onderzoek Waar hoor ik thuis?

Gescheiden ouders met kinderen (12-18 jaar) gezocht voor onderzoek Waar hoor ik thuis?

De Universiteit Utrecht is bezig met een onderzoek genaamd Waar hoor ik thuis? waarvoor ze op zoek zijn naar jongeren en ouders uit gescheiden gezinnen.

Wat wordt onderzocht?
Omdat er in Nederland veel kinderen zijn die de scheiding van hun ouders meemaken (wel 70.000 per jaar), willen onderzoekers beter begrijpen hoe jongeren zich voelen na de scheiding van hun ouders, waar ze zich thuis voelen en met wie ze kunnen praten. Zo kunnen ze meer te weten komen over hoe ouders en jongeren geholpen kunnen worden na scheiding.

Wat betekent meedoen?
Verspreid over 3 jaar, vragen we jongeren en hun ouder(s) om tijdens 3 meetrondes online vragenlijsten in te vullen. Op de website www.uu.nl/waarhoorikthuis kun je hier meer over lezen.

Als dank voor deelname krijgen jongeren en ouders na elk van de drie meetrondes ieder een cadeaubon van €10,-.

Meer weten of meedoen?
Wil je zelf meedoen of ken je misschien gezinnen die binnen de doelgroep passen? Ga naar de website www.uu.nl/waarhoorikthuis of mail naar [email protected].

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.