Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Lotte

Lotte

09-01-2021 om 16:50

Gezinsvakanties

Beste ouders,

Ik doe voor mijn opleiding Leisure & eventsmanagement (vrijetijdsmanagement) onderzoek naar de wensen en behoeften van gezinnen op vakantie. Met deze wensen en behoeften maak ik een reisontwerp voor de bestemmingen Madeira en de Azoren.

Voor het onderzoek zoek ik gezinnen met kinderen van 12 tot 17 jaar én zou je gemiddeld €1600 per persoon willen uitgeven voor een mooie reis (het gaat om de bereidheid, niet om het daadwerkelijk uitgeven). Het kan ook als je jarenlang voor zo'n mooie reis zou sparen.

Zouden jullie als gezin mij willen helpen en mag ik een (online) interview met jullie doen? Als bedankje krijgen jullie een leuk cadeau voor het gezin.

Graag hoor ik van jullie

Groeten,

Lotte

Lotte

Lotte

09-01-2021 om 16:52

Contact opnemen

Voor vragen of als jullie mij een berichtje willen sturen, mijn e-mailadres is: [email protected]

Phryne Fisher

Phryne Fisher

09-01-2021 om 17:03

Vragen

Ik weet niet of je al aanmeldingen hebt, maar ik denk dat de kans groter is op reacties als je hier je vragen neerzet. Ik zou die best willen beantwoorden, maar een interview zie ik niet zitten.

Lotte

Lotte

18-01-2021 om 21:24

Vragen via mail

Hoi Phryne Fisher,

Leuk om te horen dat je mij zou willen helpen door mijn vragen te beantwoorden. Kan ik het sturen via de mail? Mocht je liever niet jou emailadres hier neerzetten kan je ook mij mailen op [email protected].

Ik hoor graag van je

Bo

Bo

19-01-2021 om 11:06

online survey?

Kan je niet beter een online survey aanmaken? Ik heb geen tijd om vragen per mail te beantwoorden of een interview. Gewoon zo'n tool als surveymonkey gebruiken.

Kort: ik heb dat geld zeker over voor een mooie reis, maar Madeira/Azoren staat niet direct bovenaan mijn lijstje. Daar is dus nog wat overtuigingskracht voor nodig.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

19-01-2021 om 19:36

Als Bo

Vakantie mag best wat kosten, maar niet voor dat gebied.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.