Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
16-04-2014 om 10:57
Beste ouders,
Mijn onderzoeksvraag is:
Is er behoefte aan buitenschoolse opvang voor kinderen van het speciaal basis-onderwijs?
Tegenwoordig zijn scholen van het regulier onderwijs verplicht om buitenschoolse opvang te regelen als ouders daar om vragen, voor het speciaal onderwijs geldt dit niet!
U Zou mij enorm helpen bij mijn onderzoek als u onderstaand 6 vragen beantwoord.
Vanaf 15 reacties wil ik 2 prijsjes verloten: een bioscoopbon en een kinderpret-bon!
Als u in aanmerking wilt komen voor de prijsjes, laat dan even uw e-mailadres achter of stuur mij een mailtje naar:
De vragen:
1. In welke provincie woont u?
2. Waar word(en) uw kind(eren) opgevangen na school? Kies uit:
A. Thuis B. Buitenschoolse opvang C. Opa en/of oma D. Oppas
3. Heeft u behoefte aan buitenschoolse opvang voor uw kinderen?
4. Zijn er veel mogelijkheden bij u in de buurt wat betreft buitenschoolse opvang voor kinderen van het speciaal onderwijs?
5. Zou u het fijn vinden als de buitenschoolse opvang een aansluitende warme maaltijd aan zou bieden?
6. Waar zou de buitenschoolse opvang volgens u aan moeten voldoen om de behoeften en wensen van uw kind(eren) waar te maken?
Alvast bedankt voor de medewerking, ik kijk uit naar de reacties!
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.