Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

J.T

J.T

16-04-2014 om 10:57

Gezocht: Ouders van kinderen van 4 tm 12 Speciaal onderwijs!

Beste ouders,

Mijn onderzoeksvraag is:

Is er behoefte aan buitenschoolse opvang voor kinderen van het speciaal basis-onderwijs?

Tegenwoordig zijn scholen van het regulier onderwijs verplicht om buitenschoolse opvang te regelen als ouders daar om vragen, voor het speciaal onderwijs geldt dit niet!

U Zou mij enorm helpen bij mijn onderzoek als u onderstaand 6 vragen beantwoord.
Vanaf 15 reacties wil ik 2 prijsjes verloten: een bioscoopbon en een kinderpret-bon!

Als u in aanmerking wilt komen voor de prijsjes, laat dan even uw e-mailadres achter of stuur mij een mailtje naar:

[email protected]

De vragen:

1. In welke provincie woont u?

2. Waar word(en) uw kind(eren) opgevangen na school? Kies uit:
A. Thuis B. Buitenschoolse opvang C. Opa en/of oma D. Oppas

3. Heeft u behoefte aan buitenschoolse opvang voor uw kinderen?

4. Zijn er veel mogelijkheden bij u in de buurt wat betreft buitenschoolse opvang voor kinderen van het speciaal onderwijs?

5. Zou u het fijn vinden als de buitenschoolse opvang een aansluitende warme maaltijd aan zou bieden?

6. Waar zou de buitenschoolse opvang volgens u aan moeten voldoen om de behoeften en wensen van uw kind(eren) waar te maken?

Alvast bedankt voor de medewerking, ik kijk uit naar de reacties!

Angela67

Angela67

16-04-2014 om 11:18

is het onderzoek of reclame?

zie titel

J.T

J.T

16-04-2014 om 11:33 Topicstarter

Behoefte-onderzoek

Nee, dit is een behoefte-onderzoek!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.