Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Lotte

Lotte

23-10-2018 om 15:38

Groentesnacks voor kinderen

Dag ouders/verzorgers!
Heeft u kinderen tussen de 9 - 12 jaar? Dan kan ik uw hulp gebruiken! Voor mijn opleiding Food Innovation aan HAS Hogeschool wil ik een nieuwe verpakking ontwikkelen voor snackgroenten. Ik ben onder andere benieuwd naar de snacks die jullie aan je kinderen geven en welke overwegingen je maakt bij het kiezen van deze snacks. De vragenlijst bestaat uit 7 vragen en invullen duurt 2 min.
Alvast bedankt voor het helpen.
Link enquête: https://www.survio.com/survey/d/E9U2L8P5W9T3G4S4D

Tine Winkel

Tine Winkel

23-10-2018 om 17:58

vraag 7

bij vraag 7 kun je niet selecteren: Nee, anders... - jammer, want dat had ik willen invullen. Ik vind speciale snack-groente een beetje onzinnig. Veel groentes kun je al klein meegeven, bv. losse kerstomaatjes, stukje komkommer of paprika, een paar worteltjes. Waarom zou ik dan snackgroentes kopen.

Half a twin

Half a twin

23-10-2018 om 18:03

Ja hoor

Als je nee anders kiest komt er nog een keuzelijst waar je weer nee anders kunt kiezen en daar jan je vrije tekst invoeren.

Phryne Fisher

Phryne Fisher

23-10-2018 om 18:35

Er was maar een vraag over snackgroente. Die zijn hier in huis dus heel populair. Mijn jongste geeft maar weinig om gekookte groente maar een emmertje minipaprika eet ze binnen no time leeg. Ook de snoepkomkommers en -worteltjes vinden gretig aftrek. Liever zo dan helemaal geen groente.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.