Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Hoe straffen jullie je kind(eren)

Beste ouders,

Graag stel ik mezelf even voor: mijn naam is Bente van der Meer en ik studeer momenteel aan de Nederlandse Filmacademie. Voor mijn documentaire doe ik onderzoek naar straffen van kinderen. Hoe straf je je kinderen, wat werkt wel, en wat werkt juist niet. Zijn er ouders die hun kinderen helemaal niet straffen maar juist alleen maar belonen? En hoe stel je dan grenzen?

Voor dit onderzoek ben ik voornamelijk op zoek naar ouders die over hun ervaringen als kind willen vertellen. Dus terugkijkend op hun jeugd en de straffen die zij ontvingen van hun ouders. Momenteel zitten we dus nog in de research fase en zullen we niet filmen, maar puur onderzoekende gesprekken voeren.

Heb jij een bijzondere jeugd gehad, of speelt jouw jeugd en opvoeding nu weer op nu je zelf kinderen hebt, en wil je hierover praten met ons? Positief, maar ook negatief? Dan horen wij het heel erg graag!

Je kunt mailen naar [email protected]
Uiteraard mag dit anoniem, als je dit zelf fijner vind.

Met vriendelijke groet,
Bente van der Meer (producent)

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.