Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Hulp bij mijn profielwerkstuk: angststoornissen

Hallo allemaal,

Mijn naam is Madée Bomers. Ik ben een 17-jarige scholier van het Pius X College in Almelo. Momenteel zit ik in mijn examenjaar, 6 VWO, wat betekend dat ik dit jaar een profielwerkstuk moet schrijven. Uit interesse en persoonlijke ervaring heb ik ervoor gekozen om mijn profielwerkstuk te schrijven over angststoornissen en hoe zij het dagelijks leven van kinderen (0-18 jaar) beïnvloeden. Een van mijn deelvragen gaat specifiek over de invloed van angststoornissen op het sociale leven. Ik zou hiervoor graag een aantal interviews willen houden met mensen die hier zelf een persoonlijke ervaring mee hebben gehad. Omdat ik weet dat het moeilijk is om kinderen hiervoor te interview, wilde ik vragen of er eventueel ouders zijn met kinderen die angststoornissen ervaren. Ik wil daarom via dit forum vragen of er misschien mensen zijn die mij willen helpen. Alle verhalen zijn welkom, jong en oud. De interviews kunnen volledig anoniem plaatsvinden via dit forum of via e-mail. Ik vind het namelijk ook belangrijk dat anderen er wat van kunnen leren. Ik snap dat het voor veel mensen moeilijk is om hierover te praten. De interviews zijn ook volkomen vrijwillig. Alleen als u zit er vertrouwd bij voelt moet u mijn een berichtje sturen. Hopelijk zijn er een aantal mensen die mijn kunnen helpen met het slagen van mijn profielwerkstuk. Alvast bedankt!

Met vriendelijke groeten,
Madée Bomers

Jackie

Jackie

18-09-2018 om 20:37

Ik denk dat ik je wel kan helpen. Ik woon echter niet meer in Nederland dus een echt interview wordt lastig, maar als je bijvoorbeeld de vragen naar me mailt kan ik je terugmailen. Ik zet liever niet mijn mailadres hier, heb jij toevallig een mailadres speciaal voor je pws aangemaakt? Als je die kan delen zou dat handig zijn. En anders moet het via forumbeheer.

Oud Pius X-er

Oud Pius X-er