Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Anna

Anna

10-11-2020 om 09:03

Interviews over ontbijt

Beste allemaal,

Afgelopen september ben ik begonnen aan mijn afstudeeropdracht voor de opleiding Food Innovation aan de HAS Hogeschool. Een uitdagende en spannende periode.

Ik heb hier eerder een online enquête geplaatst en vraag wederom u hulp voor de verdere uitwerking. Voor mijn afstudeeropdracht richt ik me op ouders/verzorgers van kinderen tussen de vier en acht jaar. Waarbij de focus van mijn concept ligt op het ontbijt. Vindt u het leuk om ontwerpvoorstellen voor het concept zoals verpakking, ingrediënten en de communicatie hiervan te beoordelen en u mening hierover te geven? Dan ben ik op zoek naar u.

De toetsing hiervan zal door middel van interviews worden behandeld via de mail, maar kan ook via de telefoon. Dit zal afhangen van wat u als ouder/verzorger het fijnst vindt en het best past. Het tijdstip en de regelmaat hiervan zal worden aangepast op uw wensen. Bij deelname kan er uitgegaan worden van circa 4 sessies die niet meer dan 10 minuten van uw tijd zullen innemen.

U kunt zich op elk moment terugtrekken en gegevens worden anoniem en zorgvuldig behandeld. Door in onderstaande link uw mailadres te vermelden kunt u al deelnemen.

Alvast bedankt!

Link: https://forms.gle/ZjACytuH3773vnZR8

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.