Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Invloed van kinderen op vakantiekeuze?

Lieve ouders van Nederland!

Voor mijn afstudeerscriptie doe ik onderzoek voor HCR van Saaze, en ben ik op zoek naar de volgende doelgroep:
- Ouders van kinderen tussen 0-12 jaar oud
- Woonachtig in Nederland
- Gebruikmakend van hotels voor korte binnenlandse vakantie(s)

Past u bij deze doelgroep? Vul dan de onderstaande enquête in en help mij afstuderen!

Alvast enorm bedankt!
Brenda

https://buas.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_6YJtfBH04qte9CZ

Phryne Fisher

Phryne Fisher

23-11-2018 om 10:26

Benieuwd

Ik ben wel benieuwd naar de respons. Ik ken eigenlijk niemand die wel eens nachtjes of meerdere nachten met kleine kinderen naar een hotel gaat in Nederland, anders dan een keertje naar het Eftelinghotel.

Flavia

Flavia

23-11-2018 om 11:05

stay okay

telt Stay Okay ook als hotel?
Daar zie je juist wel veel kinderen.

Floria

Floria

23-11-2018 om 12:35

wij wel

Alleen dan niet voor het hotel op zich, maar omdat we twee of meer dagen ergens moeten zijn waar het te ver is om naar huis te rijden.

Voor zover ik me kan herinneren was er geen enkele vraag bij over familiekamers en dat vinden we toch wel een belangrijk punt bij de keuze voor een hotel. Een slaapbank voor 1,25 persoon waar er dan 2 op moeten vind ik geen trekker.

Caesar

Caesar

23-11-2018 om 12:49

Vraag 5: “Waar komt u vandaan?”

Ik ging er maar vanuit dat je wilt weten waar ik nu woon.

Caesar

Caesar

23-11-2018 om 12:50

Bij vraag 8 ontbreekt de mogelijkheid om 0 keer per jaar in te vullen.

Triva

Triva

23-11-2018 om 12:56

Ceasar

Dan heb je niet goed gelezen want dan hoor je niet bij de doelgroep (die ook op de eerste pagina van de link staat). Nee ik hoor ook niet bij de doelgroep dus ik zal de enquete niet versturen maar ik ben altijd nieuwsgierig.

Caesar

Caesar

23-11-2018 om 13:03

Triva

Je hebt gelijk. Ik heb niet goed gelezen.
Blijft staan mijn opmerking over Q5

Dees

Dees

23-11-2018 om 13:06

Ja hoor

Wij gingen voorheen vaak genoeg een nachtje weg in een hotel met onze kleine man. Ondertussen zit hij in groep 3 en doen we het nog steeds weleens. Heerlijk!

Pennestreek

Pennestreek

23-11-2018 om 13:16

Ingevuld

Al zitten mijn kinderen nu niet meer in de doelgroep, toen ze klein(er) waren gingen we er ook vaak genoeg op uit. Dus ik heb me gewoon weer even in toen ingeleefd. Eigenlijk is er niet zo heel veel veranderd.
Ik miste ook de familiekamer. Dat vond ik altijd wel het prettigst, anders moesten we opsplitsen, ieder met een kind op de kamer. Hebben we ook wel gedaan, maar vonden we minder prettig. Een familiekamer (beetje ruime) was wel een pré.

Floria

Floria

23-11-2018 om 15:40

2 aparte kamers nemen we alleen als nergens in de omgeving familiekamers zijn.

Voor ons laatste evenement zaten we in een familiekamer annex appartement en bij het ontbijt zagen we bekenden met ook 2 kinderen die dus duidelijk dezelfde verblijfseisen (4 echte bedden) haďden gehad bij het zoeken tussen de honderden mogelijkheden in die stad.
Als er een kookplaat is nemen we die erbij, maar het gaat om de bedden... het valt zo tegen, het aantal hotels dat 4 bedden in 1 kamer of en-suite heeft. We zijn toch niet de enigen met 2 kinderen? Je zal er maar 3 hebben trouwens...

De kinderen zouden zelf ook kiezen voor een grote kamer. Opsplitsen vinden ze ook niet leuk, zeker omdat ze als we weg zijn met iedereen een keer in een 2persoonsbed willen.

Guera

Guera

23-11-2018 om 16:51

Wij ook hoor

Regelmatig hotel meestal in buitenland (België, Duitsland bv kerstmarkt).
En elk jaar gaat ieder met 1 kind nacht weg al sinds ze 6 zijn. Inmiddels puber dus niet meer doelgroep voor de enquête.
Eftelinghotel dat is typisch iets wat wij nooit zullen doen. Voor dat geld kun je wel 10 x naar een leuk familiehotel.....

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.