Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Noa

Noa

11-01-2020 om 10:44

Junior Speaking Contest

*REAGEREN ALSTUBLIEFT*

Hoi mede-ouders!
Mijn dochter zit op dit moment in 2gymnasium. Nu heeft ze zich opgegeven om nee te doen aan het JSC, hierbij moet ze een speech voordragen aan de leraren, jury’s en leerlingen van klas 1, 2, en 3. Het thema van dit jaar is ‘My future is now’. De bedoeling is dus dat ze hierover een speech gaat maken en de is nu aan het twijfelen tussen 2 ideeën.

1. Superpowers.
Wat als superkrachten zouden bestaan in de toekomst? Hou zou de mens die gebruiken? Wat zijn de gevolgen? En naar aanleiding van de gevolgen, zou de mens ze wel willen gebruiken?

2. If the future doesn’t exist
Wat als er geen toekomst op aarde bestaat? Waar gaan we dan wonen? Wat doet de mens op dit moment fout waardoor de aarde over 50 jaar uitgeput is? Hoe kunnen we dit stoppen?

Ze meot haar speech dinsdag afhebben dus ik zou het fijn vinden als jullie even je mening aangeven!

Mvg Noa

Ad Hombre

Ad Hombre

11-01-2020 om 11:22

Noa

Ze moet natuurlijk gewoon het onderwerp kiezen wat haar het meest aanspreekt. Wat kunnen wij daar aan toevoegen?

@Emma

@Emma

11-01-2020 om 16:30

Bizar

Ze geeft zich op om een speech te houden maar ze weet niet waarover? Moeten wij zeggen wat ze moet doen? Ik zou alleen een speech willen houden over iets dat mij echt raakt.

En ook leuk

'Wat als er geen toekomst op aarde bestaat? Waar gaan we dan wonen? '

Hoe bedoel je? Dan sterft de mens gewoon uit, net als de rest van de ecologie die door de mend om zeep is geholpen.

Bizar

*REAGEREN ALSTUBLIEFT*, wahaha!

Ik denk dat ze haar speech moet houden over de superpowers van moeders, die de toekomst van hun kind regelen.

skik

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.