Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Koopgedrag van een gezin

Beste,

Voor mijn scriptie doe ik onderzoek naar het koop gedrag van de Jumbo en Aldi klant. Gezinnen zijn een heel belangrijke doelgroep waardoor ik uw inbreng zeer nodig heb. Als u 5 min van uw tijd zou kunnen besteden aan het invullen van mijn enquête('s) kunt u mij enorm veel helpen. De enquête is volledig anoniem!

Hartelijk bedankt!

Jumbo enquête
https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=DQSIkWdsW0yxEjajBLZtrQAAAAAAAAAAAAYAAPOCyydUMFZVQzAxNkdMUDIxTTFVRFIxMVE2TkRQQi4u

Aldi enquête
https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=DQSIkWdsW0yxEjajBLZtrQAAAAAAAAAAAAYAAPOCyydUN1A5WjlaSDBRV1BKVkdYUFAySTkwV0VEUS4u

Guera

Guera

08-05-2020 om 22:51

Mmmm

Lastige enquête. Ik koop nooit rijstwafels en borrelnootjes. Dat kon je niet aangeven....Waarom die producten?
Prefereer je a merken boven private label?
Nee
En dan vraag erna: waarom niet.....en dan kon ik niks met de antwoordcategorien

Lou

Lou

08-05-2020 om 23:07

Beetje onhandig hier en daar...

.... omdat de vragen niet goed op elkaar aansluiten of niet alle mogelijke antwoorden gekozen kunnen worden.

Bijvoorbeeld:
- Ik vink aan dat ik meer dan twee keer per week boodschappen doe en vervolgens kan ik maar één dag aanvinken.
- Ik koop nooit chips en vervolgens moet ik kiezen of ik chips gepland of impulsief koop.
- En dan ook nog welke verpakking.
- Ik koop geen A-merken en dan moet ik een 'favoriete A-merk promotie' kiezen.

En wat is eigenlijk een coupon in dit verband? Iets Vlaams misschien?

juf Ank

juf Ank

09-05-2020 om 13:45

gestopt

als je eerst vraagt hoe vaak iemand boodschappen doet en vervolgens maar een mogelijkheid geeft voor de dag van de week, dan klopt het dus niet. Dan ben ik er al klaar mee.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.