Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Stef

Stef

12-06-2014 om 14:47

Kort onderzoek ouders met kinderen 12 t/m 15 - VVV bon wordt verloot!

In de minor “De Noordelingen” van de Hanzehogeschool Groningen wordt de mogelijkheid tot het houden van regelmatige Teenageparties in de regio Groningen/Drenthe/Friesland onderzocht.

Deze teenageparties kenmerken zich door een zero-tolerance beleid voor wat betreft alcohol en drugs . Er is veel en goed toezicht op uw kind(eren), zodat op een veilige en verantwoorde manier kennis gemaakt kan worden met het uitgaan.

Om inzicht te krijgen in hoe ouders over teenageparties en uitgaan in het algemeen denken, is deze vragenlijst samengesteld.

De enquête bestaat uit 13 ja/nee, multiple choice of korte open vragen en beslaat maximaal 2 minuten van uw tijd. U zou mij in de afronding van mijn minor hier mee kunnen helpen door deze in te vullen.

Onder de eerste 15 respondenten verloot ik een VVV-bon van €25,-. Het enige wat u hiervoor hoeft achter te laten aan het einde van de enquête is uw e-mail adres. De winnaar van de bon maak ik hier bekend zodra er 15 enquêtes ingevuld zijn.

De enquete kunt u hier vinden:
https://www.enquetesmaken.com/s/a14eced

Annet

Annet

12-06-2014 om 18:17

Je hoeft niet uit deze provincies te komen

Tenminste in de enquête wordt niet gemeld dat je uit Groningen, Friesland, Drenthe moet komen.

Ik mis nog een vraag: zou uw kind op dit moment interesse hebben in een teenageparty

anoniem

anoniem

12-06-2014 om 22:59

Net ingevuld

Tja, "laat u uw kind naar een teenage party gaan?" Kind mag van mij, maar heeft zelf momenteel geen behoefte.

En "avondprogramma"? Ze kunnen ook naar de film, een feest bij iemand thuis of lekker bij elkaar op de kamer kletsen. Valt dat er ook onder?

Ben benieuwd of ik nou een keer wat win .

Stef

Stef

13-06-2014 om 01:11

Bedankt voor de reacties!

Bedankt voor jullie reacties. Je hoeft inderdaad niet uit de regio te komen, het gaat mij meer om hoe ouders in het algemeen hier over denken.

Een feest bij iemand thuis of op de kamer kletsen is leuk, maar vaak toch beperkt tot dezelfde groep, en niet perse meer een avond uit. Deze enquete gaat mij niet hoe kinderen hierover denken, maar de ouders. Voor de kids in deze leeftijdscategorie is er een andere enquete.

Ik zit momenteel op 14 deelnemers. Nog 1 en ik verloot de winnaar. Anoniem, ik weet niet wie je bent (want anoniem) maar hou deze pagina morgen zeker in de gaten!

kan het niet goed invullen

Ik wil mijn kind niet naar zo'n party brengen. Ze gaat al naar 14 Plusscholierenparty met alcohol voor 18 plussers. Dat vind ik prima. Daarom wordt het invullen van de vragen vanaf vraag 4 eigenlijk niet meer mogelijk

Stef

Stef

13-06-2014 om 13:35

Verloting

Hoi allemaal,

bedankt voor de vele reacties! Ik heb voldoende response gehad om verder te kunnen. 11 mensen hebben hun e-mail ook ingevuld. Ik noteer van alle e-mail adressen de eerste drie letters hier. Ik zal er daar 1 uit loten:

fie
mar
ano
ggd
wie
sko
ano
n.v
jcg
mar
dol

De uitslag kan je hier zien:

http://youtu.be/qc7VZW0QGTE

De winnaar zal vandaag een mail van mij ontvangen om eea af te handelen. Bedankt voor jullie hulp in mijn onderzoek

Fiorucci

Fiorucci

13-06-2014 om 17:18

nou zeg

Ik kom net thuis en de verloting heeft alweer plaatsgevonden...

Stef

Stef

14-06-2014 om 18:55

Early bird catches the worm!

Helaas Fiorucci, het doel was om zo snel mogelijk voldoende respondenten binnen te halen en dat is gelukt. Volgende keer beter!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.