Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

ModeMama (in opleiding)

ModeMama (in opleiding)

11-06-2019 om 21:35

meisje-mama’s-mini-mode-onderzoek

Hi!
Ik studeer Textiel-en Modemanagement en ben mama van 2 bloedjes van kids (maar ik ben natuurlijk ietsofwat bevooroordeeld ;P) en... ik heb een korte vragenlijst (Max 6 vragen) over meisjesmode 2-12 jaar). De vragen gaan specifiek over maillots en leggings. Als ik 2 minuten van jullie tijd mag dan helpen jullie me enorm!

Googleform:
https://forms.gle/DHmsaeooTwqrCpCz9

Super bedankt!

Maillot-vader

Maillot-vader

11-06-2019 om 22:10

Nou

En als je nou een vader bent?

Die bestaan ook hoor.

Caesar

Caesar

11-06-2019 om 22:20

Tja

Na de eerste vraag werd ik uitgemaakt voor mama... ik ben er maar mee op gehouden.
Ik zal je een geheimpje vertellen modemama; de helft van de wereld bevolking bestaat uit mannen. Niet heel handig om je doelgroep bij voorbaat al te halveren.

Milcham

Milcham

11-06-2019 om 22:46

Meisjesmama?!?!

Sorry hier haakte ik af. Mijn zoon was dól op zijn maillots. En op zijn elfenjurk. Hij heeft langer in maillots gelopen dan dochter.
Je halveert met je aanspreekvorm 'mama' de ene helft van je doelgroep en door het zo genderspecifiek te maken, de andere helft. Jammer jammer jammer.

Flavia

Flavia

11-06-2019 om 23:23

Hoezo webshop

Ik koop nooit kleding in een webshop.

Phryne Fisher

Phryne Fisher

11-06-2019 om 23:29

Ik heb het braaf ingevuld als echte meisjesmama. De kids zijn iets ouder, maar een van hen koopt nog wel eens een maillot. Leggings alleen voor dans- en circusvoorstellingen. En altijd zwart, lekker makkelijk.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.