Home » Forum » Onderzoeks oproepen en enquêtes » Meisje mama’s mini mode onderzoek

meisje-mama’s-mini-mode-onderzoek

6 berichten / 0 nieuw
Nieuwste reactie
ModeMama (in opleiding)
meisje-mama’s-mini-mode-onderzoek

Hi!
Ik studeer Textiel-en Modemanagement en ben mama van 2 bloedjes van kids (maar ik ben natuurlijk ietsofwat bevooroordeeld ;P) en... ik heb een korte vragenlijst (Max 6 vragen) over meisjesmode 2-12 jaar). De vragen gaan specifiek over maillots en leggings. Als ik 2 minuten van jullie tijd mag dan helpen jullie me enorm!

Googleform:
https://forms.gle/DHmsaeooTwqrCpCz9

Super bedankt!

Maillot-vader
Nou

En als je nou een vader bent?
:-(
Die bestaan ook hoor.

Caesar
Tja

Na de eerste vraag werd ik uitgemaakt voor mama... ik ben er maar mee op gehouden.
Ik zal je een geheimpje vertellen modemama; de helft van de wereld bevolking bestaat uit mannen. Niet heel handig om je doelgroep bij voorbaat al te halveren.

Milcham
Meisjesmama?!?!

Sorry hier haakte ik af. Mijn zoon was dól op zijn maillots. En op zijn elfenjurk. Hij heeft langer in maillots gelopen dan dochter.
Je halveert met je aanspreekvorm 'mama' de ene helft van je doelgroep en door het zo genderspecifiek te maken, de andere helft. Jammer jammer jammer.

Flavia
Hoezo webshop

Ik koop nooit kleding in een webshop.

Phryne Fisher
Oh

Ik heb het braaf ingevuld als echte meisjesmama. De kids zijn iets ouder, maar een van hen koopt nog wel eens een maillot. Leggings alleen voor dans- en circusvoorstellingen. En altijd zwart, lekker makkelijk.