Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Anthonie

Anthonie

21-06-2019 om 19:54

Nóg meer plezier in de sneeuw!

Dag ouders/wintersportfanaten,

Mijn naam is Anthonie en ik ben momenteel bezig met mijn afstudeer onderzoek bij wintersportgebied Saalbach Hinterglemm. Voor hun doe ik een onderzoek naar het afnemende aantal wintersporters. Een onderdeel van mijn onderzoek is erachter te komen in welke maten men zich irriteert aan sommige wintersport omstandigheden. Graag zou ik jullie hulp hierbij krijgen. De resultaten uit de enquête worden ook gedeeld met andere wintersportgebieden om zo uw wintersport ervaring te verbeteren.

Vereiste is 1x op wintersport te zijn geweest!

De enquête duurt enkel 1 minuut!

Alvast bedankt voor uw hulp!

De link;
https://forms.gle/PbFm7rKS2KfsZsUUA

Groetjes,
Anthonie Post

Pennestreek

Pennestreek

21-06-2019 om 22:47

Ik erger me

Vooral aan het verkeerde gebruik van het woord irriteren. Het is je ergeren aan, of iets irriteert je.
Verder is mijn antwoord niet in je lijstje voorgekomen: ik vind het vooral gruwelijk duur met 2 kinderen en gebonden aan de schoolvakanties. Denk dat meer mensen daar last van hebben...

Thursday Next

Thursday Next

21-06-2019 om 23:52

ja Pennestreek

<>

Dat idd. Verder bemoei ik me er niet mee want ik ben nog nooit op wintersport geweest.

Leuk

Mijn ergernis stond er inderdaad tussen.

Aagje Helderder

Aagje Helderder

22-06-2019 om 10:27

Die ergernis van Pennenstreek

herken ik ook.

Wat ik vooral erg vind is de hoogte van de prijzen van de skilift.
In ‘ons’ gebied is de prijs sowieso al hoog, maar hadden we als gezin van 5 altijd het mazzeltje dat het derde kind gratis was: dan betaalde je twee volwassenen en twee kinderen (die dan op basis van leeftijd wel bv in tarief ‘jugend’ zaten i.p.v. ‘kinder’, ook al wat duurder). Het jongste kind was dan gratis.
Nu het oudste kind volwassen is, is dat familievoordeel weg en betalen we voor 3 volwassenen en voor de kinderen.

Op veel dingen kun je op basis van keuzes de prijs nog wel drukken, maar je komt om te skiën, dus die liftpas moet er komen.

Maar goed, wintersport is ook een keuze, dan sparen we maar wat langer.

juf Ank

juf Ank

23-06-2019 om 19:54

nou nou

Zet er nou maar bij dat het eigenlijk alleen over skiën gaat, want zegge en schrijven geldt een vraag ook voor de andere sporten!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.