Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

lauravn

lauravn

31-07-2018 om 12:06

Onderzoek mediagebruik kinderen

Beste lezer,

Mijn naam is Laura van Neck en ik studeer de Master Communication Studies aan de Universiteit Twente. Om mijn studie af te ronden ben ik op dit moment onderzoek aan het doen naar het mediagebruik van kinderen tussen de 7 en de 11 jaar. Hier wordt veel onderzoek naar gedaan, maar mijn onderzoek is vanuit een nieuwe invalshoek opgesteld: die van de ouders. Daarom wil ik graag meer weten over de mening en de ervaringen van de ouders.

Voor het eerste gedeelte van mijn onderzoek heb ik een vragenlijst opgesteld met meerdere filmpjes. Ik heb ongeveer 120-150 reacties op deze vragenlijst nodig. Dit is om de betrouwbaarheid van het onderzoek te garanderen. Op dit moment heb ik echter veel moeite om aan het verplichte aantal reacties te komen. In mijn directe omgeving zijn er weinig ouders met kinderen tussen de 7-11 jaar oud, waardoor mijn sociale omgeving en sociale media kring niet voldoende zijn.

Vandaar mijn oproep aan alle ouders van kinderen tussen 7 en 11 op dit forum: kunnen jullie mij helpen? Deelname is volledig anoniem en de data wordt alleen bekeken door mij en mijn begeleiders. Uw deelname kost nog geen 15 minuten en je helpt mij er gigantisch mee. Dit is de link naar mijn vragenlijst: https://utwentebs.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_3rPJNrTwpW2qGIl .

Alvast super bedankt!

Met vriendelijke groet,
Laura van Neck, BsC
[email protected]

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.