Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Helena

Helena

08-01-2019 om 13:58

Onderzoek naar het ontsnappen aan de sleur van het ouderschap

Ben jij of ken jij iemand van 30 tot en met 40 jaar? Wij hebben je nodig! Voor een onderzoek hebben wij - vier studenten van Hogeschool Utrecht - een korte enquête (ong. 2 minuten) gemaakt die gaat over motivatie rondom films en bioscopen.

Bij dit onderzoek zijn we voornamelijk geïnteresseerd in mannen van 30 tot en met 40.
Met deze resultaten gaan wij een interactieve installatie maken die je meeneemt naar de wonderlijke wereld van films. Aan het einde van de enquête kan je je e-mail achterlaten voor meer informatie over deze installatie!

Alvast bedankt voor jullie tijd en moeite!

https://survey.survicate.com/4de0cb869522dc32/

Ely

Ely

08-01-2019 om 18:58

Huh?

De sleur van het ouderschap ?
En dan de bioscoop inzetten om sleur tegen te gaan? Wat een -uh- bijzondere associaties hebben jullie gemaakt. Ik herken me er in ieder geval niet in. Gelukkig voor jullie ben ik geen man die tussen de 30 en 40 is, pfiew

Lente

Lente

08-01-2019 om 19:10

Ik zou in de titel zetten dat je een man zoekt

Vrouwen kijken dan toch wel, maar het is wel duidelijker.

Als man zou ik direct stoppen bij de eerste echte vraag

Helena

Helena

08-01-2019 om 19:27

Bedankt voor de feedback!

Beste Lente,

Bedankt voor de feedback! Zouden wij mogen weten waarom je als man direct zou stoppen bij de eerste echte vraag?

Dees

Dees

08-01-2019 om 20:03

Bios

Gaat nou nagenoeg die hele enquête over de bioscoop en bioscoop gerelateerde zaken? Dan zou ik als eerste vraag stellen "gaat u weleens naar de bioscoop?"

Lente

Lente

08-01-2019 om 22:28

Antwoord

Ik neem een vraag die gaat over het ontsnappen aan het leven niet serieus, zeker niet als ik zie dat het over de bioscoop gaat.

Helena

Helena

09-01-2019 om 10:31

Bedankt voor de feedback!

Bedankt Dees en de rest voor de feedback,

De enquête is aangepast!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.