Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Benthe

Benthe

02-12-2014 om 21:05

Onderzoek naar nieuwe krant voor jonge gezinnen

Hallo allemaal!

Voor een onderzoek naar de introductie voor een nieuwe krant, ben ik samen met mijn projectgroep van de opleiding Media, Informatie & Communicatie aan de Hogeschool van Amsterdam, op zoek naar respondenten.

Wij onderzoeken onder andere de doelgroep 'jonge gezinnen van 25 tot en met 40 jaar met kinderen uit Amsterdam en omgeving'. Valt u binnen de doelgroep, dan zou u ons een groot plezier doen door de enquête zo volledig en eerlijk mogelijk in te vullen op onderstaande link. De enquête zal maximaal 8 minuten van uw tijd in beslag nemen.

http://www.thesistools.com/web/?id=440212

Misschien dat het u opvalt dat de eerste aantal vragen niet over kranten gaan, deze opmerking/vraag hebben wij op een ander forum gekregen. Wij moeten vanuit school de enquête vanuit verschillende niveau's opbouwen: eerst algemeen (leeftijd, mediagebruik etc) daarna domeinspecifiek (krantenbranche) en daarna merkspecifiek (het nieuwe product). De krant waarvoor wij onderzoek moeten doen, bestaat (nog) niet. De opdracht is om te kijken hoe wij deze door middel van communicatie zouden kunnen introduceren onder de doelgroep. Voor ons is het belangrijk te achterhalen wat de doelgroep belangrijk vindt, zodat wij ons concept daarop kunnen laten aansluiten. Vandaar dat de eerste aantal vragen vrij algemeen zijn.

Mocht u na bovenstaande informatie meer willen weten over ons onderzoek, hoor ik dat graag! (:

Alvast bedankt!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.