Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

onderzoek naar overstappen binnen regulier en speciaal onderwijs.

Beste lezers van Ouders.nl,

ik ben een onderzoek aan het doen naar het overstappen van kinderen binnen het onderwijs. Het gaat om de kinderen die van het regulier onderwijs naar het speciaal onderwijs zijn overgestapt en de kinderen die vanuit het speciale onderwijs naar het reguliere onderwijs zijn gegaan.

Ik doe onderzoek naar wat de effecten op de kinderen zijn na de overstap. Hoe verandert het welbevinden en betrokkenheid van de kinderen. Zitten kinderen beter in hun vel of juist niet en doen ze beter mee.

Hopelijk kan u mij helpen door middel van deze enquête. De enquête is helaas alleen geschikt voor mensen die ervaring heeft met overstappen binnen het onderwijs.

https://nl.surveymonkey.com/r/9FZCPMW

Alvast bedankt voor het invullen!

Lotte

Mooi

Goed in te vullen enquete. En ja, het gaat natuurlijk om de kinderen maar de overstap van mijn kinderen van het reguliere naar het speciale onderwijs was voor mijzelf ook fantastisch. Eindelijk mensen waar je aan een half woord genoeg had als het over je kinderen ging en mensen die mij konden uitleggen hoe het zat met mijn kinderen. En dat dat ook nog klopte. Een hele opluchting.
Het is aan het speciaal onderwijs te danken dat mijn kinderen een doorgaande schoolcarriere hebben.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.