Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Marjolein

Marjolein

11-04-2014 om 19:17

Onderzoek ouders kinderen basisschool

Hallo!

Voor de afronding van mijn studie Communicatiewetenschap ben ik op zoek naar ouders met kinderen op de basisschool die aan mijn enquête deel willen nemen. Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen!

Het gaat om een enquête met vragen over (de aantrekkelijkheid van) een familie-uitje en stellingen over uiteenlopende onderwerpen, zoals de economie, maar bijvoorbeeld ook wat jouw mening is over regels in het verkeer.

Kortom, een onderzoek met uiteenlopende onderwerpen! Invullen zal max 10 minuten duren en de gegevens worden volledig anoniem verwerkt.

Ik hoop dat jullie tijd en zin hebben om mij te helpen afstuderen.

De link naar de enquête is als volgt:
https://utwentebs.eu.qualtrics.com/SE/?SID=SV_5i5ua1KbtCIK7nT

Alvast heel erg bedankt!

Marjolein

Angela67

Angela67

11-04-2014 om 19:37

reclame?

hoi,
voordat ik doorga ;weet je zeker dat het geen reclame voor de efteling is?!
gr Angela

Marjolein

Marjolein

11-04-2014 om 21:11

@Angela

Hoi Angela,

Fijn dat je naar mijn enquête wilt kijken!
Het is absoluut geen reclame voor een pretpark. Het is slechts een voorbeeld van een uitje en het gaat er in mijn onderzoek onder andere om hoe mensen in het algemeen over dit soort uitjes denken. In plaats van een pretpark had er dus net zo goed een dierentuin of een museum genoemd kunnen worden. Mijn onderzoek is in opdracht van universiteit Twente en niet in opdracht van een commerciële instantie.

Alvast bedankt dat je tijd wilt maken voor mijn onderzoek!

Gr Marjolein

Angela67

Angela67

11-04-2014 om 21:33

nee het spijt me

ik heb het afgebroken, het invullen. ik vind dit soort advertenties helemaal niet interessant en kijk er dus ook nooit naar en kan dan ook niet doen tijdens zo'n enquete alsof ik het wel zou lezen. ik moet eerlijk zeggen dat ik het nogal vergezocht vond, de input/vragen/verwachte opbrengst enzo . . .
gr Angela

Marjolein

Marjolein

11-04-2014 om 21:44

@Angela jammer, maar in ieder geval bedankt!

Hoi Angela,

Jammer, maar heel eerlijk! In ieder geval bedankt dat je er naar hebt willen kijken.

Gr. Marjolein

Marjolein

Marjolein

16-04-2014 om 15:24

Ik heb jullie reacties nodig!

Beste ouders op dit forum,

Ik hoop dat jullie even tijd/zin hebben om mijn enquête in te vullen. Helaas zijn er sinds mijn oproep afgelopen vrijdag niet veel respondenten bijgekomen, maar ik hoop dat jullie me alsnog willen helpen!

https://utwentebs.eu.qualtrics.com/SE/?SID=SV_5i5ua1KbtCIK7nT

Heel erg bedankt!

Marjolein

Juno

Juno

16-04-2014 om 17:32

Sorry

Ook afgehaakt.
Ik heb helemaal geen zin om een artikel te moeten lezen over iets dat me niet interesseert en vragen te beantwoorden met antwoorden die niet op mij van toepassing zijn. Het is helemaal geen aantrekkelijke aanbieding wat ik zo in de gauwigheid zie, de mate van luxe kan ik niet beoordelen want dit soort uitjes zijn niet aan mij besteed. Ik geloof dat ik plat gezegd geen strakke plasser krijg van een kopje koffie met taart en 30 minuten eerder ergens in mogen.
Volgens mij gaat het er in je onderzoek om dat mensen meer uitgeven/positiever zijn na het lezen van positief gekleurd economisch nieuws.
Nou, ja succes er mee.

Poeh

Nou, ik ben er aan begonnen, maar ook afgehaakt, sorry.

vlinder72

vlinder72

23-04-2014 om 13:35

Ingevuld

Maar ik mis de antwoorden geen idee / nvt. Hoe moet ik nou weten of deze "exclusieve tickets" goed lopen. Ik geloof er trouwens geen biet van dat ze exclusief zijn. Zo bijzonder zijn ze niet. Ze zijn veel duurder dan normale kaartjes. Er zijn nauwelijks attracties open een half uur voor openingstijd dus zo spannend is het niet. En je krijgt ook geen muts op zodat iedereen kan zien dat jij een duur kaartje hebt.

En wij gaan eens in de zoveel jaar naar een pretpark. Dus ik heb nu maar nul ingevuld.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.