Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Kath

Kath

01-10-2014 om 13:34

Onderzoek schoolreisjes

Mijntje

Mijntje

01-10-2014 om 18:00

anders

Kath, zo zie je maar, nu word je dringend geadviseerd om iets anders te gaan ontwerpen. Niet vanuit Angstige Tijden Als Deze, maar met een positievere inslag. Ik ben benieuwd waar je mee komt, we denken graag mee. Moet het perse een app zijn? Bestaat er bv al een app wanneer je als ouder naar de huisarts moet met je kind of voor jezelf? Vaak weet men dit niet (zie veel draadjes hier), dat lijkt me best waardevol voor jonge ouders.

vlinder72

vlinder72

01-10-2014 om 18:53

RIFD wrist band

Er bestaan trouwens al armbandjes voor pretparken. Google maar eens op RIFD wristband magic kingdom. Disney is hier al langer mee bezig. De bandjes bieden bepaalde voordelen en gemakken voor klanten en het pretpark kan de klanten overal volgen en krijgen daardoor hele bruikbare marketing gegevens.

Ik betwijfel of klanten dat realiseren. Volgens mij vinden ze die bandjes vooral erg leuk omdat ze op maat gemaakte aanbiedingen

Evanlyn

Evanlyn

02-10-2014 om 02:21

misschien

zou een app die je vertelt hoe lang de rij is voor iedere attractie wel een leuk idee zijn, in deze tijd van angstig lange rijen.

dc

dc

04-10-2014 om 22:16

dure pen

Waarom technologie waar een telefoonnummer op een arm volstaat?

Als je iets wil doen aan de veiligheid van kinderen, dan moet dat vooral bij de uitgang van een evenement. Zorgen dat je alleen uit kunt checken als je als volwassene dezelfde code hebt als het kind bijvoorbeeld, en er anders een alarm afgaat. Kan nu zelfs met vingerafdrukken, denk ik.

Katniss

Katniss

04-10-2014 om 23:10

Cijfers

Hoe vaak raken er kinderen vermist tijdens schoolreisjes (anders dan diegenen die de tijd vergeten en te lang in de achtbaan blijven zitten)? Pedofielen of ander misbruik houd je niet tegen met een GPS-bandje, maar daar ken ik ook geen gevallen van tijdens schoolreisjes.

Barvaux

Barvaux

05-10-2014 om 10:40

Jouw idee komt ook voort uit het aloude doorstuurgeval van 'kind bijna ontvoerd in de efteling, het haar was al kortgeknipt en geblondeerd'.... ook onzin!

dc

dc

05-10-2014 om 16:44

Barvaux

uhm, een vriendin van mijn zus heeft dat dus meegemaat in artis. Het haar was niet kortgeknipt, maar er was een petje opgezet. Gelukkig hield artis iedereen bij de uitgang tegen, en werd het meisje (4 jaar) teruggevonden. Dus zo'n onzin vind ik het niet eigenlijk. Helaas.

Barvaux

Barvaux

05-10-2014 om 16:56

Maar wie was dat meisje? Kende je zus dat meisje? Met wie was het meisje? Wat wilden ze met het meisje? Waarom wisten ze dat ze het meisje gingen ontvoeren?

vlinder72

vlinder72

05-10-2014 om 17:17

Dat verhaal over een ontvoerd meisje/jongen met andere kleding, kortgeknipt haar, petje etc. is een broodje aap verhaal. Ik hoor het al tientallen jaren en het is niet waar. Locatie varieert ook altijd en het komt overal in de wereld voor.

Dus van wie heeft je zus dat gehoord? Wat heeft die vriendin meegekregen? Ik wil nog best zo'n soort verhaal geloven als het gaat om een echtscheiding waarbij de ene partner zonder toezegging een kind meeneemt. Zou er echt een kind ontvoerd zijn in Artis dan was het voorpagina nieuws in alle kranten geweest.

Of te wel: Broodje Aap.

dc

dc

05-10-2014 om 22:25

nou ja zeg

Ik ken het meisje. Ze is ondertussen 16 trouwens. Ze waren naar iets aan het kijken, en opeens was ze weg. Parkmedewerker ingelicht, die de rest van de medewerkers zeiden naar haar uit te kijken. En dus bij de uitgang gevonden omdat ze aan beschrijving voldeed. Maar goed, ik weet dus niet hoe vaak zoiets voorkomt, maar ik ben dus best wel voorzichtig met mijn kinderen in parken en heb het toch altijd wel in mijn achterhoofd.

Barvaux

Barvaux

07-10-2014 om 09:33

Maar hoezo dan? Hoe wisten ze dat ze ontvoerd zou worden? Hoe ontdek je een kind zonder foto aan een petje? Met wie was ze uiteindelijk? Zijn die mensen opgepakt? Wat wilden ze met het meisje? Waarom precies dit meisje van alle kinderen die er toen rondliepen?

Barvaux

Barvaux

07-10-2014 om 09:34

oja

Waarom zou je moeilijk doen om een kind uit een park mee te nemen waar je zelf ook toegang moet betalen als je ze gewoon op straat kunt vinden? Gratis en veel makkelijker mee te nemen?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.