Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Mikaela Struik

Mikaela Struik

18-10-2020 om 00:39

Onderzoek Universiteit van Utrecht

Beste ouders,

Voor mijn master onderzoek ben ik op zoek naar ouders met een dochter EN een zoon die beiden tussen de 3 en 5 jaar oud zijn. Dit onderzoek is een wetenschappelijk onderzoek van de Universiteit van Utrecht naar de activiteit van de hersenen van vaders EN moeders in de opvoeding.

Wat houdt dit in?
Ik en mijn master begeleidster komen bij jullie thuis op bezoek wanneer zowel vader als moeder thuis is. Tijdens dit bezoek maken we een hersenfilmpje (EEG) terwijl vader en moeder na elkaar een computertaak uitvoeren. Ook maken we een video-opname van vader en moeder apart terwijl je met de kinderen speelt en een platenboek voorleest. Dit alles duurt 2,5 uur en doen we op een dag en tijd die voor jullie goed uitkomt, ook in de weekenden en avonduren. Wij doen dit met inachtneming van de RIVM maatregelen omtrent het coronavirus.

Als bedankje ontvangen jullie 25 euro per gezin en de kinderen een leuk cadeautje.

Lijkt meedoen je leuk? Of zou je liever meer informatie willen? Stuur dan een mail naar [email protected] t.n.v. Christel Portengen en vermeld hierbij dat jullie bij dit onderzoek terecht zijn gekomen via Mikaela Struik.
Bij voorbaat dank!

Vragen

Uiteraard kunnen eventuele vragen ook via de reacties gesteld worden i.p.v. mailen naar het opgegeven e-mailadres.

Triva

Triva

18-10-2020 om 09:12

Hmm

Zoek je niet gewoon tweelingen van 4 jaar bestaande uit een jongen en een meisje? Tussen 3 en 5 zit alleen 4.

Leeftijd

Tweelingen mogen uiteraard, maar de leeftijden van 3 jaar en 5 jaar mogen ook. Als de dochter bijvoorbeeld 3 jaar is en de zoon 5 jaar (of andersom), dan kunnen zij ook meedoen aan dit onderzoek.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.