Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
06-10-2014 om 13:34
Hallo ouders,
voor school moet ik een enquete afnemen over oppas situaties.
Zouden jullie hem misschien willen invullen, is anoniem (:
http://www.survio.com/survey/d/U9H4V2U3I8W6D5E7F
Alvast erg bedankt!
Groetjes Iris
06-10-2014 om 13:54
lekker kort maar toch terug naar de tekentafel
Veerdeel 100 punten zodat ze gelijk staan aan de leeftijdscatagorieen waartoe uw kind(eren) behoren. (Voorbeeld: u heeft twee kinderen, een van 3 en een van 5. Dan geeft u de leeftijdscatagotrie 0-4 jaar 50 punten en de leeftijdscatagorie 4-8 ook 50 punten.)*
=> Ingewikkelde vraag, vol spelfouten met onduidelijke antwoordcategorieen. Die moet m.i terug naar de tekentafel.
- Had het niet handiger geweest om te vragen hoeveel kinderen in elke leeftijdscategorie ik heb?
- Hoe verdeel je 3 kinderen (3x 33% en 1x34%?)
- waar laat ik een 8 jarige? Bij de 4-8 jarigen of bij de 8-12 jarigen...
06-10-2014 om 14:01
Oppas of kinderopvang
Ik heb de enquete ingevuld. Pas wel de eerste zin aan want die klopt niet. Er staat nu Dank u voor ons te bezoeken.
06-10-2014 om 14:07
Bedankt
Ik heb hem iets aangepast, bedankt in ieder geval voor de feedback en het invullen!
06-10-2014 om 20:58
Eh...
Wij hebben geen oppas, maar ik ben wel verplicht om de vraag:
"Indien u een oppas heeft, hoe bent u met deze oppas in contact gekomen?*" in te vullen.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.