Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Laura

Laura

06-08-2018 om 11:35

Oproep aan (groot)ouders en/of verzorgers van kinderen met beperking

Beste (groot)ouder en/of verzorger,

Mijn naam is Laura Verwaal, een vierdejaarsstudent aan de opleiding Hoger Toeristisch en Recreatief Onderwijs aan Saxion te Deventer. Voor mijn afstuderen doe ik onderzoek naar de wensen en behoeften van gezinnen met kinderen met een beperking en/of met een rugzakje met betrekking tot het ondernemen van uitjes en activiteiten. En hoe deze doelgroep via het internet bereikt kan worden. De ambitie is om in de toekomst beter in te kunnen spelen op de wensen en behoeften van deze groep.

Voor dit onderzoek is er een enquête opgesteld. Daarvoor ben ik op zoek naar (groot)ouders en/of verzorgers van kinderen met een beperking en/of rugzakje in de leeftijd van 0 tot en me 12 jaar. Mocht u in de gelegenheid zijn en tot de doelgroep behoren, zou ik u willen vragen om deel te nemen aan de enquête door op onderstaande link te klikken:

https://saxion.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_4Vldz1gqeGYl5OJ

De enquête duurt 5 tot 10 minuten en onder de deelnemers wordt een VVV-cadeaubon van 20 euro verloot.

Alvast hartelijk dank!

Met vriendelijke groet,
Laura Verwaal

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.