Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Brigitte

Brigitte

28-03-2020 om 12:02

Opvoeding en smartphonegebruik

Hi,
Op dit moment ben ik bezig met afstuderen in het thema smartphone’s en de impact hiervan op de opvoeding van het kind.
Ik had hier een paar vraagjes,

Wanneer gebruik je je smartphone het meesten?
Ben je bewust bezig met het gebruik van je smartphone in de bijzijn van je kind?
Merk je verandering in het gedrag van je kind wanneer je lang op de smartphone bezig bent?
Zou je minder tijd willen besteden op je smartphone?

Ik ben benieuwd naar de antwoorden,
Alvast bedankt!

Brigitte

Triva

Triva

28-03-2020 om 13:40

Waarom

doe je dat niet in een enquete?

Brigitte

Brigitte

28-03-2020 om 16:43

Waarom?

Ik wilde graag de antwoorden zien tussen de leden. Het zien van iemand anders antwoord helpt je na denken over hoe je het zelf doet. Hoe gebruik jij je smartphone Triva?

Brigitte

Over welke leeftijdscategorie kinderen gaat je onderzoek?

Oh en

Je doet dus geen onderzoek naar smartphone’s en de impact hiervan op de opvoeding van het kind, maar naar de impact van antwoorden van andere ouders op je eigen keuzes.

Brigitte

Brigitte

29-03-2020 om 14:46

Leeftijdscategorie 0 t/m 5 jaar

Hi Sydney, bedankt voor je interesse. Mijn onderzoek gaat vooral over kinderen tussen de 0 en 5 jaar, maar alle verhalen zijn welkom!

Normaal zou ik plekken bezoeken waar veel ouders met hun kinderen zijn om daar in gesprek te gaan, maar dat is op dit moment helaas niet mogelijk. Daarom probeer ik op deze manier gesprekken tussen ouders/verzorgers te laten ontstaan over hun telefoongebruik en de invloed hiervan op kleine kinderen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.