Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Scriptie over kinderwagens

Hoi ouders en aanstaande ouders van Ouders Online!

Mijn naam is Joy en ik zit momenteel in mijn laatste jaar voor mijn opleiding op het Saxion. Voor mijn scriptie doe ik onderzoek naar het koopgedrag en -proces van kinderwagens in de Benelux. Het is vrij lastig om nu goed onderzoek te doen in deze corona-tijd, dus het zou ontzettend tof zijn als jullie mij hier mee kunnen helpen.

Ik heb een enquête gemaakt over de aankoop van kinderwagens en hierin stel ik vragen over je keuzes voor een kinderwagen. Deze enquête is opgesteld voor zowel aanstaande ouders alsook ouders die al kleine kinderen hebben. Zouden jullie deze enquête willen invullen en ook willen delen met andere (aanstaande) moeders of vaders?

Als een klein dankje voor het invullen van de enquête verloot ik enkele cadeaukaarten. De cadeaukaarten zijn te besteden in een webshop naar keuze. De volgende cadeaukaarten verloot ik:
1x 50 euro cadeaukaart
2x 25 euro cadeaukaart
5x 10 euro cadeaukaart

Als ik 200 reacties heb op deze enquête zal ik een extra 10 euro cadeaukaart weggeven en bij 400 reacties een extra 25 euro cadeaukaart. Dus, klik op die link, vul in de enquête, deel het met andere ouders en maak kans op een mooie cadeaukaart voor een webshop naar keuze!

De enquête: https://saxion.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_8312XbxMJf8BjEN

Hartstikke bedankt,
Joy

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.