Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Single parents gezocht voor klein interview

Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar een paar alleenstaande ouders met kinderen tussen de 0 en 6 jaar die mij kunnen helpen met mijn studie door mee te doen aan een klein interviewtje. Ik ben een tweedejaars student Industrieel Ontwerpen (Technische Universiteit Delft) en momenteel doe ik onderzoek naar de wensen onder alleenstaande ouders om passende producten te kunnen ontwerpen. Het interview zal rond de twintig minuten duren en kan online (via Zoom bijvoorbeeld) plaatsvinden. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Groetjes,
Dorrit

Tabitha

Tabitha

15-10-2020 om 20:55

Nieuwsgierig

Ik ben wel heel benieuwd wat voor producten anders zijn voor ouders die single zijn dan voor ouders die samen zijn.
Ik val buiten jouw criteria, dus ik kan je verder niet helpen.

Dorrith

Dorrith

15-10-2020 om 22:28 Topicstarter

Soorten producten

Bedankt voor de interesse! De gedachte (en vraag) is dat alleenstaande ouders (met meerdere kinderen) wat vaker een extra handje kunnen gebruiken. Nu bestaan bijvoorbeeld dubbele buggies, maar misschien zou er vraag zijn naar een dubbel zitje wat op de buggy past, maar ook als wipstoeltje of fietszitje kan werken. Of producten die helpen bij het tegelijk baden of verschonen van beide kinderen. Zou daarom graag wat wensen horen van de doelgroep!

Flavia

Flavia

16-10-2020 om 11:04

Maar Dorrith

Dat zijn dezelfde producten als andere ouders die dingen alleen moeten doen, dat heeft niets met alleenstaand te maken.

Mijn dochter is de leeftijdsgroep al geruime tijd voor bij maar ik heb 1-6 alleen gedaan.
Waar ik het meeste behoefte aan had: iemand die af en toe opvang deed zodat ik ook een keer tijd voor mezelf had 's avonds.
Een luisterend oor.