Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Speel tijd

Hallo allemaal! Als je 5 minuten hebt, kun je ons helpen door de enquête in te vullen over iets dat de veiligheid van kinderen en het comfort van de ouders kan verbeteren.
We willen graag een product maken om ouders en leerkrachten te helpen, deel uw mening met een van de onderstaande links.
Dank je!
Nederlandse versie: https://www.enquetesmaken.com/s/86b5025
Engelse versie: https://www.surveymonkey.com/r/centrip

Ely

Ely

30-07-2018 om 17:04

Nou och

Eerlijk gezegd voel ik me altijd al snel betutteld als men mij ergens over wil enquêteren wat volgens hen in mijn belang zou zijn (of dat van mijn kinderen) maar vervolgens niet eerst verteld wát dan. Ik heb opde links geklikt en de Nederlandse doet t niet, de Engelse wel maar dan moet ik eerst vertellen over mijn kinderen terwijl ik toch echt graag eerst wil weten waar dit over gaat 😊

Bosbes

Bosbes

30-07-2018 om 18:55

speel....tijd!

speel....tijd. De titel is al verkeerd.

Sas

Sas

30-07-2018 om 19:03

Hier ook irritatie

De Nederlandse versie doet het ook bij mij niet. Er staat dat de enquete is afgebroken. En ik was daar echt voor het eerst.

De Engelstalige versie heb ik uitgeprobeerd. Het gaat over de veiligheid van kinderen. Ik heb ingevuld dat mijn kind in de categorie 14-17 jaar valt. Geen bericht dat mijn kind te oud is om mee te doen.
vervolgens krijg ik vragen of het alleen spelen van mijn kind (15 jaar !) en of ik daar toezicht op houd en hoe vaak.
Toen ben ik maar gestopt. Lijken me nogal zinloze vragen voor die leeftijd.

Werkt nu wel

De enquete werkt weer maar blijkt, bij de laatste vraag, alleen voor stedelingen...

Ely

Ely

31-07-2018 om 16:50

Sneak preview Narcis?

Waar gaat t over?

Phryne Fisher

Phryne Fisher

31-07-2018 om 18:16

Doelgroep

Waarschijnlijk mag 80% van de kinderen van OO’ers zonder toezicht het hele land door.

ewakad

ewakad

02-08-2018 om 12:26 Topicstarter

Antwoord

Sorry voor het niet werkende onderzoek, het werd snel daarna opgelost. De titel kan verkeerd zijn (Nederlands is niet mijn moedertaal), maar dat is waar we nieuwsgierig naar zijn, hoe je de situatie ziet terwijl ze buiten spelen, als je de behoefte voelt om de kinderen te controleren enzovoort: ) Dank aan allen die het vervulden, en als je dat nog niet gedaan hebt, zal ik je dankbaar zijn als je dat doet!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.