Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Vitali

Vitali

22-09-2020 om 17:44

TU Delft| Onderzoek route keuze van voetgangers in de openbare ruimte.

Beste lezer,

Graag vraag ik 5 minuten van uw tijd voor het volgende:

Voor mijn bachelors eindverslag voor de studie civiele techniek aan de TU Delft doe ik onderzoek naar het gedrag van voetgangers in de openbare ruimte in tijden van Corona. Het gaat dan bijvoorbeeld om plekken als op de stoep, in het park of op pleinen.

Het ontbreekt mij momenteel nog vooral aan reacties van mensen tussen de 30 en 50 jaar. Echter ben ik opzoek naar personen vanuit alle lagen van onze samenleving om een zo goed mogelijk beeld te genereren. Aarzel dan ook niet en help mij met dit onderzoek.

https://forms.gle/zVyjZsPF4DBtwDh5A

Ingevuld

Eén vrouw van 41 erbij in je onderzoek. Succes!

Mams

Mams

22-09-2020 om 19:32

Ik ook!

Vrouw van 43 erbij!

Mag nognet

50 erbij

Koffiekop

Koffiekop

23-09-2020 om 09:41

Magooknognet

met mijn net 50

Wel boeiend om eens uitgebreid stil te staan bij gedrag dat je toch bijna zonder na te denken vertoont!

Hangkous

Hangkous

23-09-2020 om 10:01

Hoezo mag nog net?

Je kunt aanvinken wat je leeftijd is tot en met het vakje 71 jaar of ouder.

Koffiekop

Koffiekop

23-09-2020 om 10:13

Hangkous

Het was een grapje. Vitali miste nog vooral respondenten uit de groep 30 - 50 jaar.

Net wat ouder, 54 ....

De 50 plussers die meedoen zijn vast allemaal ouders-van-studenten-in-de-afstudeerfase. Jonger dan 30 zijn medestudenten, vrienden en broers/zussen daarvan. Ja, dan mis je de tussenmoot! Gelukkig is er oudersonline...

Phryne Fisher

Phryne Fisher

23-09-2020 om 17:05

Geen 50

Ik ben nog lang geen 50 en mijn dochter is ook bijna afgestudeerd.
Ik ben wel bang dat mijn antwoorden onduidelijk zijn. Ik doe altijd hetzelfde, afstand houden omdat dat verplicht is. Ik ben verder niet bang om iemand te besmetten of besmet te worden, zeker niet buiten.

Lente

Lente

23-09-2020 om 18:11

Ja, zoiets had ik ook

Ik houd afstand omdat het moet. En ik houd extra afstand naar 70-Plussers omdat ik merk dat zij soms onrustig worden als mensen in de buurt komen. En dan houd ik daar rekening mee.
In de buitenlucht ben ik niet bezorgd om iemand te besmetten, mede omdat ik nauwelijks in een omgeving kom waar ik besmet kan worden.

Ja dat heb ik als laatste bij opmerkingen

Ook ingevuld, dat het een automatische handeling wordt en niet omdat ik wel of geen haast heb of zo

Martje

Martje

24-09-2020 om 09:07

Hoho moedermop

Ik ben 49 en mijn dochter is bijna afgestudeerd.

En ingevuld.

Vitali

Vitali

24-09-2020 om 15:34

Hartelijk bedankt voor de vele positieve reacties!

Beste lezers,

Hierbij wil ik mijn dank uitspreken aan iedereen die tijd heeft vrijgemaakt om te helpen in mijn onderzoek. Ik lees veel positieve reacties en de gegeven feedback geeft mij nieuwe inzichten. Het onderzoek staat nog open dus mocht je hem nog niet hebben ingevuld dan is ook jou invulling nog altijd welkom.

Vitali

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.