Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Uitnodiging voor onderzoek: online vragenlijst over vaardigheden in basisonderwijs

Hallo allemaal,

https://qtrial2014.az1.qualtrics.com/SE/?SID=SV_6xNa0oOpdj7dBKl
Bovenstaande link brengt u naar een vragenlijst over vaardigheden in het basisonderwijs. Wat vindt u als ouder belangrijk dat uw kind leert op de basisschool? De vragenlijst zal ongeveer twintig minuten duren en hoogstens dertig minuten.
De vragenlijst is onderdeel van een onderzoek die ik uitvoer samen met vier andere studenten van de Universiteit Wageningen. Wij doen specifiek onderzoek naar hoe ouders tegen ‘21ste eeuw vaardigheden’ aankijken. Als u even de tijd heeft zou u de vragenlijst kunnen invullen? Als u dit doet, zult u ons enorm helpen. Heeft u interesse in het eindrapport met de onderzoeksresultaten dan kunt u een mail sturen naar [email protected]

Met hartelijke groeten,
Anton Neefjes

PS: wij zouden het zeer op prijs stellen als u de link kunt verspreiden binnen uw eigen kring.

Juno

Juno

13-06-2014 om 22:02

Dit is geen enquete

dit is gewoon werk. Ik kan het maar voor één kind invullen. Wie kies ik? Verder zal het best goed opgezet zijn maar ik haak af op de hoeveelheid bolletjes en dat er per vraag niet alleen moet worden aangegeven hoe belangrijk ik het vind maar ook waar het geleerd moet worden. Pfff.

Sukran

Sukran

14-06-2014 om 03:11

Hele klus

Het is inderdaad een hele klus. Het eerste deel ook lastig. De vaardigheden die een kind leert in de basisschool leeftijd, moeten zowel binnen als buiten school geleerd worden. Dus bijvoorbeeld de vaardigheid kritisch denken: vind ik dat een kind dat op school of buiten school moet leren? Nou, beiden, eigenlijk. Maar die mogelijkheid is er niet. Dus bij nogal wat van die stellingen heb ik maar wat gedaan. Verder vond ik het wel een leuke enquete omdat het me aanzette tot nadenken over wat ik denk over het huidige onderwijs van kind .

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.