Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Edk

Edk

13-11-2018 om 19:21

Verpleegkundig Kinderdagverblijf kop van Noord Holland

Ik ben werkzaam als zzp verpleegkundige in de kinderthuiszorg en ben benieuwd of er interesse zou zijn voor een verpleegkundig kinderdagverblijf in de kop van Noord Holland ( tussen Alkmaar en Den Helder)
Mochten jullie nog tips hebben om dit ergens anders te organiseren dan hoor ik het ook graag!

Lente

Lente

13-11-2018 om 19:38

Wat is een verpleegkundig kinderdagverblijf ?

Wat uitleg zou handig zijn.

Mijntje

Mijntje

14-11-2018 om 10:40

facebookbroep

Ik neem aan dat je met mcg kinderen wil werken? Of kinderen die qua gedrag of andere handicap extra aandacht/verzorging nodig hebben?
Ik zou voor deze vraag naar een facebookgroep gaan waar je in een grotere vijver vist. Bv hier: https://www.facebook.com/groups/340657572779412/ de groep Vraag en aanbod kinderhulpmiddelen

Edk

Edk

19-11-2018 om 22:18 Topicstarter

Verpleegkundig kinderdagverblijf

@ Lente
Een verpleegkundig kinderdagverblijf is een kinderdagverblijf waar ook verpleegkundige handelingen kunnen worden uitgevoerd. Denk hierbij aan bijvoorbeeld kinderen die sondevoeding krijgen, zuurstof of een canule hebben. Deze kinderen kunnen in de reguliere opvang vaak niet terecht.

@ mijntje
Bedankt voor de tip! Ik heb me daar aangemeld en zal daar ook de vraag stellen

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.