Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

M2905

M2905

11-10-2018 om 14:26

Verplicht stellen vaccineren

Voor mijn opleiding doe ik samen met twee medestudenten een onderzoek naar het verplicht stellen van vaccineren. Om inzicht te krijgen in de mening van anderen hebben wij een korte enquête opgesteld.

Zou u deze willen invullen? Alvast bedankt!

https://www.survio.com/survey/d/K7A9G7A8Y0A2K5E5U

Jan

Jan

11-10-2018 om 21:17

Tja

Wat is verplicht?

Als je zegt echt dwang dan zeg ik nee. Als je zegt niet welkom op kinderopvang en dergelijk dan zeg ik ja.

juf Ank

juf Ank

11-10-2018 om 22:17

jullie

toelichting bij deze enquête schiet echt ernstig te kort. Zijn jullie je ervan bewust dat er momenteel ook een maatschappelijke discussie is over de vraag of het zorgpersoneel zich verplicht moet laten vaccineren tegen griep? of bedoel jullie deze discussie juist? Want ik denk dat jullie de kindervaccinaties bedoelen?

Caesar

Caesar

11-10-2018 om 22:22

Kort

Dat is wel een erg korte enquête.
Jullie konden niet eens allemaal minstens één vraag bedenken

Fred

Fred

11-10-2018 om 23:40

Geen enquete

Dit is geen enquete, dit zijn twee vragen. Jullie zijn met z’n drieen!
Gaan jullie op grond van deze twee vragen een betoog schrijven? Krijgen jullie je HBO-diploma cadeau ofzo? Beschamend dit.

Aagje Helderder

Aagje Helderder

11-10-2018 om 23:45

Wat ik mis

is de mogelijkheid echt uit te leggen wat je bij de tweede vraag verduidelijkt. Ik ben warm voorstander van vaccinatie en een zo hoog mogelijke groepsimmuniteit maar tegen verplicht vaccineren. Als ik bij vraag aangeef tegen verplicht vaccineren te zijn en bij 2 autonomie en integriteit van het lichaam invul, dan lijk ik meteen in het antivaxxkamp te zitten, maar daar hoor ik helemaal niet thuis.

Aagje

Prima enquete

Het lijkt me dat deze enquete op een aardige manier de voor- en tegenstanders telt.
Wel wat ongenuanceerd natuurlijk, maar dat is niet zo heel erg.
Het is een beetje een referendummodel.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.