Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Eva

Eva

11-11-2020 om 16:52

Verschillende opvoedstijlen

Hallo ouders!

Wij zijn twee leerlingen van het ISW Hoogeland in Naaldwijk en moeten voor ons eindexamenjaar een profielwerkstuk maken. Het onderwerp dat wij hebben gekozen is ‘verschillende opvoedstijlen’ en gaan wij ons onder andere richten op de sociaal-eonomische verschillen tussen gezinnen. Daarom lijkt het ons erg interessant om hier meer over te weten, en hoe kan dat nou beter dan vragen te stellen aan de ouders van Nederland! Als u tijd en zin heeft, zou u ons erg kunnen helpen met het beantwoorden van de vragen in deze enquête, de link staat onderaan. Het duurt ongeveer 5 minuten om de vragen te beantwoorden. De enquête is anoniem en we zouden het ook erg op de prijs stellen als deze enquête gedeeld wordt met kennissen, vrienden of familie.

Alvast heel erg bedankt!

https://forms.gle/jXRtLBnurFtbpGKE6

Phryne Fisher

Phryne Fisher

11-11-2020 om 22:06

Zou het?

Is de verwachting dat mensen met lagere inkomens, sociaal-economische positie, autoritairder opvoeden?
Ik vind het overigens een beetje eenzijdig om het salaris als uitgangspunt te nemen. Ik denk dat opleidingsniveau meer verschil maakt.

Tamar

Tamar

12-11-2020 om 10:45

ach

ik heb hem ingevuld hoor, de docent zal het wel beoordelen. Even die kinderen helpen en de enqête is lekker kort.

Angela67

Angela67

12-11-2020 om 11:01

het is wel interessant

die open vraag aan het einde!
gr Angela

Ook gedaan.

Moest best even nadenken over de laatste vraag. Prima enquête.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.