Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Hanze student

Hanze student

02-10-2018 om 22:31

Vragenlijst onderzoek babyvoeding

Dag allemaal,

Ik ben een vierdejaarsstudent in de richting International Business Management & Studies aan de HanzeHogeschool in Groningen.

Voor mijn studie doe ik onderzoek naar de klanten van babyvoeding en voorkeuren naar merk. Het doel hiervan is om inzicht te krijgen in de babyvoeding markt en zijn klanten.

Het onderzoek zal ongeveer 5 minuten van uw tijd in beslag nemen.

Er zal betrouwbaar met uw gegevens worden omgegaan en de resultaten worden geheel anoniem verwerkt (niet gepubliceerd, volledig intern binnen de HanzeHogeschool Groningen).

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Chi Wing Man

https://goo.gl/forms/yCo42qmC8Q1f8Vs63

Klaske

Klaske

03-10-2018 om 14:50

Ingevuld

Maar ik vind het een erg slecht onderzoek.

Allereerst moet je ons niet aanspreken met papa en mama........... dat is echt heel onprofessioneel.

Verder staan er maar een paar vragen (naast de gewone vragen als, man/vrouw, leeftijd en opleiding) waarbij maar 1 antwoord gegeven kan worden in de keuze waar je babyvoeding koopt en welk merk (de enige vragen van het 'hele' onderzoek). Als ik voor mezelf spreek, en ik denk dat dat voor velen geldt, dan koop ik babyvoeding in verschillende zaken, afhankelijk van waar ik ben en afhankelijk van bepaalde huismerken die me bevallen en afhankelijk van aanbiedingen. Idem geldt voor het merk dat ik koop. Sommigen zullen merkvast zijn, maar veel mensen natuurlijk niet. Ook weer afhankelijk van wat er te koop is en evt. aanbiedingen enz.

Dan was er nog 1 laatste vraag: of je ook wel eens een ander merk koopt en waarom. Tja, schot voor open doel: om te proberen, ivm een aanbieding of omdat er in de bewuste winkel waar je bent alleen dat te koop is.

Een erg knullig onderzoek. Je zit op het HBO vierde jaar!
Sorry hoor.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.