Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Ilona

Ilona

03-12-2018 om 10:44

Vragenlijst over geluk/kwaliteit van leven en logopedie

Hallo,

Mijn naam is Ilona en ik ben vierdejaars logopediestudent aan het Windesheim in Zwolle.
Ik doe onderzoek naar geluk en kwaliteit van leven bij kinderen tussen de 6 en 18 jaar die logopedie hebben of hebben gehad. Want geluk en kwaliteit van leven speelt een steeds grotere rol in de zorg en zo ook in de logopedie.

Ik ben op zoek naar kinderen die deze vragenlijst zouden willen invullen en mij willen helpen bij dit onderzoek.
Zou je mij willen helpen? Klik dan op onderstaande link voor meer informatie en voor de vragenlijst.

https://www.enquetesmaken.com/s/Logopedie-geluk

Dankjewel!

Groeten,

Ilona

JanP

JanP

03-12-2018 om 13:00

Ingevuld

Hoi,

samen met mijn zoontje ingevuld. Nette enquête.

Succes met je opdracht.

Mvg

Ilona

Ilona

04-12-2018 om 13:53

Nog steeds dringend respondenten nodig!

Help mij door het invullen van deze vragenlijst, zodat ik een mooi onderzoeksverslag kan maken. Het neemt ongeveer 5 minuten van je tijd!

Nogmaals dank

Lou

Lou

04-12-2018 om 17:23

Lang geleden

Ik heb 30 jaar geleden logopedie gehad, heb je daar ook iets aan?

Specifieke doelgroep

Hopelijk lukt het wel want het is wel een heel specifieke doelgroep.
Het gaat ook nog om kinderen die echt niet altijd bezig willen zijn met enquetes.

Mams

Mams

04-12-2018 om 21:48

Gedaan

Ingevuld met mijn 11-jarige. Die wel diep in zijn geheugen moest graven, want hij was 6/7 jaar toen hij logopedie had...

Iloon

Iloon

05-12-2018 om 10:57

Reactie