Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Vragenlijst over vaccinaties

Beste lezer!

Op dit moment ben ik bezig met het afronden van mijn master en daarvoor moet ik een thesis schrijven. Mijn onderwerp heeft betrekking tot het vaccineren van kinderen en de voordelen/risico's hiervan. U zou mij ontzettend helpen door de onderstaande vragenlijst in te vullen. Het duurt ongeveer 5 minuutjes. Alvast bedankt!

https://erasmusuniversity.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_8ugg8tPqo7XtbjT

Groetjes Janita

Marga

Marga

07-04-2020 om 14:00

Erasmus

Een Erasmusenquete?

Ja dat verklaart dat MBO geen mogelijkheid is en dat het wel zeer belangrijk is of je een bachelor, master of doctoraal hebt gehaald, dat je constant jezelf afvraagt of dit nu over vaccinaties gaat of in het algemeen, dat je niet begrijpt waarom er alleen een optie Nederlands of Grieks of overige is. Ook vreemd dat je een stelling krijgt over vaccinaties maar dan gaat het opeens over griep? Tenslotte: waarom vraagt men niet naar hoe oud je kinderen zijn?

Is het wel de bedoeling dat mensen onder HBO niveau dit invullen?

Tine Winkel

Tine Winkel

07-04-2020 om 14:06

rare vragenlijst idd

ben er maar mee gestopt. Allerlei algemene vragen over vaccinaties, terwijl de inleidende tekst alleen gaat over griepvaccinatie. Ik wist niet hoe ik de vragen nu moest begrijpen: alleen lettend op de inleidende tekst of algemeen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.