Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Vragenlijst voor kinderen in groep 7/8 over beroepen

Beste ouders,

Weet jouw kind al wat hij of zij later wil worden?
Het is belangrijk dat kinderen al op jonge leeftijd kennismaken met diverse beroepen en onderzoeken wat bij hen past. Toch is er weinig lesmateriaal beschikbaar voor het basisonderwijs. Daarom voer ik een onderzoek uit naar het aanbieden van beroepen in het basisonderwijs. De uitkomsten van dit onderzoek worden gebruikt voor het ontwikkelen van een lespakket over beroepsoriëntatie.

Voor mijn stageonderzoek bij een educatieve uitgeverij ben ik op zoek naar kinderen die in groep 7 of 8 zitten. Zij kunnen de vragenlijst invullen, die ongeveer 20 minuten zal duren. Aangezien de vragenlijst door kinderen moet worden ingevuld, moet van tevoren om toestemming gevraagd worden aan de ouders. Vind je het belangrijk dat er geschikt lesmateriaal wordt ontwikkeld voor het basisonderwijs op het gebied van beroepsoriëntatie en wil jij hier een bijdrage in leveren? Laat je zoon/dochter uit groep 7 of 8 de vragenlijst dan invullen.

Vragenlijst: https://forms.gle/yiGscWM7UZC2gXkV7

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Met vriendelijke groeten,
Kirley Schreurs

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.