Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Bart Koek

Bart Koek

12-11-2018 om 18:36

Vul deze vragenlijst in a.u.b. (Schoolwerk)

Beste ouders

Voor mijn Hogeschool moet ik een vragenlijst maken omtrent geslachtsongelijkheid bij kinderen. Deze vragenlijst duurt slechts 5 minuten en is volledig anoniem.

Hartelijk bedankt!

Link: https://goo.gl/forms/Zbci58HTdlNQStRF2

Sally MacLennane

Sally MacLennane

12-11-2018 om 18:42

"Wilt u deze vragenlijst aub. invullen?"

Dat klinkt toch al een stuk vriendelijker dan "Vul deze vragenlijst in"

Lou

Lou

12-11-2018 om 19:55

Aanvullende info

Een beetje aanvullende info zou ook welkom zijn. Zoals: de enquête is in het Engels. Het gaat over stereotypes in speelgoed voor jongens en voor meisjes.

Dat je de vragenlijst moet maken is ook niet zo relevant, het gaat er denk ik meer om dat je wilt dat we 'm invullen Wat ik overigens gedaan heb.

Triva

Triva

12-11-2018 om 21:53

Sally

Er stond toch aub achter?

Caesar

Caesar

12-11-2018 om 22:14

Had je er zelf wel zij in?

“Voor mijn Hogeschool moet ik een vragenlijst maken”
Klinkt niet alsof je erg veel zin in had....

(Ik heb de vragenlijst overigens wel ingevuld. Lekker korte enquête)

Martje

Martje

14-11-2018 om 10:35

Niet ingevuld

Waarom is de vragenlijst in het Engels?
Dat staat mij zo tegen dat ik hem niet heb ingevuld.

Mijntje

Mijntje

14-11-2018 om 10:59

eerlijk

Ergens wel eerlijk, Bart. Het is een moetje. Je had er geen zin in, maarja, je wil je ouders niet teleurstellen en je weet ook wel dat het handig is om een papiertje te halen.
Het zal ook wel zo zijn dat diegenen die het beleeft vragen: bv: "..respondenten gezocht voor een onderzoek omtrent geslachtsongelijkheid bij kinderen, voor mijn opleiding aan de Hogeschool" eigenlijk hetzelfde bedoelen en het ook zouden willen uitschreeeuwen: help mij! Ik moet wel gvd Toch krijgen deze lieden die de etiquette regels volgen veel meer mensen zo gek om zo'n lijst in te vullen, omdat wij die het beleeft vragen en niet eisen. Met beleefdheid kan je het ver schoppen, Bart! En helemaal niet erg dat het een moetje is. Dat begrijpen wij

Mijntje

Mijntje

14-11-2018 om 10:59

beleeft = beleefd

dat heb je ervan te snel te typen

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.