Onderzoeks-oproepen en enquêtes

sanneg
10-09-2025 om 14:32
Wij zijn benieuwd naar jou ervaring!
Hi allemaal!
Ik ben student aan NHL Stenden en studeer daar Media en doe voor een nieuw project onderzoek onder ouders. Wanneer je een baby krijgt – en zeker bij je eerste – komt er enorm veel nieuwe informatie op je af. Dat kan best stressvol en chaotisch zijn. Het is dan niet altijd duidelijk welke informatie klopt, wat echt relevant is voor jouw situatie en wat niet.
We zijn benieuwd hoe jullie die informatie ontvangen en of jullie daar tevreden over zijn. Zo niet, dan hoor ik graag waarom niet, en op welke manier jullie liever geïnformeerd zouden worden. Denk bijvoorbeeld aan via een app, een website of op een andere manier.
We zijn in het bijzonder geïnteresseerd in ervaringen van ouders die te maken hadden met complicaties rond de geboorte, zoals een vroeg- of late bevalling, of wanneer de baby een beperking blijkt te hebben. Hoe zijn jullie in die situatie begeleid?

Nehalennia
10-09-2025 om 14:35
Check je spelling , vertel wat je studeert, wat je onderzoekt en waarom en structureer je vragen even netjes, dan wil ik misschien wel de tijd nemen om een antwoord te formuleren.
Wellicht wil je ook even nadenken over de manier waarop je communiceert met mensen die iets ernstigs hebben meegemaakt met hun kind, man man man.

Nick90
10-09-2025 om 15:23
Uh, de gynaecoloog begeleidt dat toch al? Vertrouwen op een app terwijl je vrouw en je baby dood kunnen gaan lijkt mij wel een heel grote verantwoordelijkheid voor een appontwikkelaar

Bakblik
10-09-2025 om 15:34
Maak een goede enquête, correcte spelling en grammatica dan doe je echt onderzoek. Met een stel open vragen zonder echte samenhang bereik je niets.

Poezenmeisje
10-09-2025 om 20:58
jouW
De rest ga ik niet eens lezen als deze basiskennis al ontbreekt...

Poezenmeisje
10-09-2025 om 21:00
Geen linkje naar een enquête? Jammer.
Het stikt hier in Spanje van de zwerfkatten die zich vervelen.
😼 😽 😺

Kimdekim
10-09-2025 om 21:06
Hoi, ik wil best reageren want ik wil graag jonge professionals helpen met hun studie. Mijn ervaringen zijn allen wel al oud want mijn kinderen zijn ondertussen ( bijna) volwassen. Ik ben wel 1x overtijd gegaan, heb 1 versie gehad, en na de eerste bevalling die problematisch was is de tweede bestempeld als risico bevalling. Die opzich ervaring genoeg maar niet heel actueel. Mocht je er toch iets aan hebben reageer ik graag.