Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Kiki

Kiki

26-01-2020 om 12:28

Aardblij onderzoek

Beste ouders,

Wij, vijf studenten Future Planet Studies aan de Universiteit van Amsterdam, willen u graag informeren over aardbeien! Daarom hebben wij een site gemaakt waarop informatie, filmpjes en bewaartips staan. Het zou ons erg helpen bij ons onderzoek als u de site bezoekt en aan het eind de survey onderaan de website invult. Op deze manier kunt u kennis opdoen over de aardbij en kunnen wij uw tips gebruiken om onze site te verbeteren.
Alvast erg bedankt!

De site: https://sites.google.com/view/aardblij/homepage

Door dit te delen zou je ons erg helpen met ons onderzoek!
Ik hoor graag van jullie.

Vriendelijke groeten,

Naomi, Fleur, Janna, Lianne en Kiki

Marianna

Marianna

27-01-2020 om 07:38

Aardbij

Het staat er echt "kunt u kennis opdoen over de aardbij". Studenten, vijf nog wel, maar aardbei kunnen ze niet schrijven.

vlinder72

vlinder72

27-01-2020 om 07:58

Ik mis nogal wat

Zijn die pesticiden schadelijk en zo ja voor wie?

Worden overal dezelfde pesticiden gebruikt?

De meeste aardbeien komen uit Spanje in de supermarkt. Waarom?

Vroeger was de aardbei alleen te koop in de zomer. Tegenwoordig niet meer. Hoe komt dat en heeft dat gevolgen voor de kwaliteit en smaak van de aardbei?

Welke aardbeien zouden wij als consumenten dan moeten kopen en waar?

Biologische aardbeien zijn wellicht minder schadelijk. Wellicht? Hoezo wellicht?

Waarom worden aardbeien zo verpakt als dat zo slecht voor ze zijn?

Jullie zijn met zijn vijfen maar deze website pagina geeft wel erg weinig informatie en staat eigenlijk vol met inkoppers.

Juline

Juline

27-01-2020 om 22:11

Stro

Waarom alleen de aardbei? Er zijn genoeg groentes en fruit die zo behandeld worden.
En stro is ook geen baanbrekende manier, overigens. Het heet niet voor niks strawberry...

rutiel

rutiel

28-01-2020 om 13:56

Jeetje Juline

Weet je dat ik de link tussen de naam van de vrucht en de manier van telen werkelijk nog nooit gelegd heb? Ik leer toch echt steeds weer iets bij. Dank je wel!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.