Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Afstudeeronderzoek (Enquête): Veiligheidsgevoel kwetsbare weggebruikers

Beste ouders,
Voor mijn scriptie doe ik onderzoek naar het veiligheidsgevoel van kwetsbare weggebruikers. Het zou me enorm helpen als u onderstaande enquête invult! Het duurt circa 5 minuten en het is volledig anoniem. Alvast hartelijk bedankt voor uw deelname!

Klik op deze link om mee te doen: https://forms.gle/y2jCUxFGcG7FCvVi9

PS ik zoek ook nog respondenten uit België, dus voel je vrij om de enquête te delen met een van onze zuiderburen, wanneer mogelijk

Esther-Forumbeheer

Esther-Forumbeheer

03-12-2021 om 23:56

Een berichtje naar de forumbeheerder met het verzoek om de link te plaatsen had ook gekund. Nu ben je behoorlijk het forum aan het vervuilen door al die oude enquêtes op te rakelen om 10 reacties te plaatsen. Beetje jammer maar succes met je onderzoek. 

Bonni

Bonni

06-12-2021 om 13:45 Topicstarter

Esther-Forumbeheer schreef op 03-12-2021 om 23:56:

Een berichtje naar de forumbeheerder met het verzoek om de link te plaatsen had ook gekund. Nu ben je behoorlijk het forum aan het vervuilen door al die oude enquêtes op te rakelen om 10 reacties te plaatsen. Beetje jammer maar succes met je onderzoek.

Excuus, deze website is nieuw voor me, dus wist niet dat dit ook een optie was.

Ik ben gestopt met invullen. 
M.i. Is er geen conflictsituatie. De voetganger heeft voorrang. De auto moet wachten. Bij  een auto die onterecht doorrijdt voel ik me sowieso onveilig. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.