Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Alternatieve ballon

Beste Lezer,
Ik ben een student aan de TU Delft die een duurzaam alternatief voor de ballon wil maken,
hierom ben ik geïnteresseerd in uw mening over ballonnen!
https://forms.gle/WwnFDKoA6m7guWHo8
Groeten
Stijn Berghout

Ik begrijp de relatie tussen de vragen en een alternatief voor de ballon willen maken niet. Of onderzoek je of er een draagvlak is voor een alternatief? Of dat mensen überhaupt aan het milieu denken als ze ballonnen gebruiken? 

Veel succes. 

Je zou inderdaad een vraag kunnen toevoegen, wat wij misschien als alternatief zouden bedenken voor een ballon. Ik zou dan zo'n uitvouwbare bal van papier opteren. Weet niet hoe zo'n ding heet, vroeger had je ze ook als kerstklokken, maar ze bestaan ook als bal dus. 

Als je een alternatief wilt bedenken voor iets, moet je als onderzoeker aantonen waarom er een alternatief nodig is. En het is handig om te weten op welke momenten dat alternatief nodig is.

1968 schreef op 11-05-2021 om 12:10:

Je zou inderdaad een vraag kunnen toevoegen, wat wij misschien als alternatief zouden bedenken voor een ballon. Ik zou dan zo'n uitvouwbare bal van papier opteren. Weet niet hoe zo'n ding heet, vroeger had je ze ook als kerstklokken, maar ze bestaan ook als bal dus.

juist!

ze heten honeycombs ballen, ik had ze toevallig voor mijn zoontje 1ste verjaardag ook hangen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.