Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

angst voor de tandarts

Goedemorgen,,

zijn er hier mensen die angst hebben voor de tandarts?

jullie zouden mij ontzettend kunnen helpen door deze enquete in te vullen, het duurt minimaal 5 minuutjes!

het is voor mijn scriptie.

alvast bedankt!

groetjess,

Tamara

Dat zijn wel heel erg open vragen!

En opnieuw: vertel op zijn minst voor welke opleiding en welk jaar je deze enquête doet. Zo heeft je vraag wel erg weinig context.

Ik heb m ingevuld. Erg veel open vragen inderdaad. En ik vroeg me ook af: scriptie voor wat? Ik hoop voor een tandartsopleiding, want echt... Iedere tandarts die rustig en vriendelijk is, lijkt zichzelf angsttandarts te kunnen noemen. Ik ben elke keer weer teleurgesteld, hoe aardig ze ook zijn.

Ik zou er veel meer over kunnen vertellen, maar dat leent zich misschien meer voor een interview, dan voor zo'n onhandig invulbalkje.

Sorry, maar dit is geen handige enquête. Wat gerichtere vragen zouden helpen. 

En sowieso als je hier een vraag stelt, is het ook goed om antwoorden te geven in de discussie, in plaats van alleen je enquête over de schutting te gooien.

Nou zeg... Een beetje geduld. Wie zegt dat Tamara niet de hele dag les heeft gehad, daarna boodschappen heeft gedaan voor haar zieke buurvrouw en nu nog een online yogales aan het volgen is ofzo? 

Ik vind het geen enkel probleem dat ze niet direct binnen een dag reageert. Dat zegt niet dat ze niet reageert, maar alleen dat ze nog niet heeft gereageerd. 

sorry Tamara, ik ben wel begonnen, maar na een paar vragen gestopt met invullen.

Nou... Inmiddels sluit ik me aan bij Daglichtlamp. Ik hoop dat er nog wel een reactie komt van Tamara.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.