Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Ceasetherapie en Autisme/ADHD en andere

Beste ouders,

Ik ben bezig met mijn scriptie welke gaat over de toegevoegde waarde van Cease-therapie en kinderen met Autisme/ADHD of andere psychologische stoornissen welke zijn veroorzaakt door vaccinatieschade.
Graag hoor ik jullie ervaringen.

Angela67

Angela67

09-05-2015 om 17:01

helaas

welke studie doe je, welk niveau en wie is je onderzoeksbegeleider?
gr Angela

Katniss

Katniss

09-05-2015 om 17:18

Kleine doelgroep

Hoeveel kinderen in Nederland zullen er autisme hebben gekregen door een vaccinatie? Ik denk dat de kans klein is dat de ouders van allebei reageren.

Silke

Silke

09-05-2015 om 21:16

Vaccinatieschade

Vaccinatieschade is niet aan te tonen, want je weet niet of kinderen ook iets hadden gekregen als ze niet waren gevaccineerd.

Mensen die niet willen vaccineren maken een denkfout. Ze denken: het gebeurde erna, dus het gebeurde erdoor, maar twee opeenvolgende gebeurtenissen hoeven niets met elkaar te maken te hebben.

Verder vind ik je vraagstelling abominabel.

Ik ben bezig met mijn scriptie welke ('welke' moet 'die' zijn, je schrijft geen boek in de jaren dertig van de twintigste eeuw) gaat over de toegevoegde waarde van Cease-therapie en (bedoel je 'op' in plaats van 'en') kinderen met Autisme/ADHD (autisme niet met hoofdletter, we zijn niet in Duitsland) of andere psychologische stoornissen welke (zie vorige welke) zijn veroorzaakt door vaccinatieschade.
Graag hoor ik jullie ervaringen.

Wat wil je weten? Welke opleiding doe je? En stel je voor dat iemand wel een verhaal hier neerschrijft, wat kun je er dan mee? Anekdotes opnemen in je scriptie? Dat is geen onderzoek doen voor je scriptie. Je maakt je er te gemakkelijk van af.

Noet

Noet

09-05-2015 om 21:45

Onno

neem contact op met Onno. Owww nee, dat is waarschijnlijk je begeleider bij deze promotie van kwakzalverij.

Onno

Onno

11-05-2015 om 08:17

Facebook

Ik denk dat je je vraag beter op facebook kunt stellen.
Wellicht kun je nog wel meedelen welke opleiding je doet.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

12-05-2015 om 09:16

Mijn zegen heb je

Wij hebben geen Caesartherapie gedaan en mijn dochter had, vrij zekerste weten, al ADHD voor haar eerste prik. Namelijk vanaf de dag dat ze geboren is. En waarschijnlijk al ietsje eerder.

Ik vind je vraagstelling vrij sturend. Denk dat je in het alterneutencircuit meer respons krijgt.

Bellefleur

Bellefleur

12-05-2015 om 12:31

Ach gos,

Heb je dan niet gelezen dat het British Medical Journal uitgebreid excuses heeft aangeboden voor het foute artikel over autisme en vaccinatie? Misschien is het slim voor dat je je werkje gaat schrijven wat literatuuronderzoek te doen? Mocht je geen behoefte hebben aan wat wetenschap, dan zou ik inderdaad contact opnemen met onze Onno.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.