Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Co-ouderschap

Beste lezer,

Mijn naam is Anouk en ik ben momenteel bezig met het uitvoeren van mijn afstudeeronderzoek voor de studie Mondzorgkunde aan Hogeschool Inholland. Door middel van dit onderzoek wil ik in kaart brengen wat het effect van co-ouderschap is op het poetsgedrag van de kinderen. Het komt namelijk in de praktijk best vaak voor dat er bij de ene ouder heel anders wordt gepoetst dan bij de andere ouder. Dit kan een groot effect hebben op de mondgezondheid van het kind.

Om informatie te verzamelen worden er (digitale) interviews afgenomen. Ik ben daarom opzoek naar gescheiden ouders die een co-ouderschapsregeling hebben voor hun minderjarige kinderen (<12 jaar).

Bent u iemand die een co-ouderschapsregeling heeft voor uw kind(eren) van <12 jaar oud? En wilt u mij graag verder helpen met mijn onderzoek door wat vragen te beantwoorden? Stuur mij dan een email: [email protected]

Deelname wordt erg gewaardeerd! Verder alvast heel erg bedankt!

Met vriendelijke groet,

Anouk

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.