Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Luca

Luca

06-12-2018 om 19:31

De dood en kinderen, een complex onderwerp

- OUDERS GEZOCHT-
Dit bericht is gericht aan ouders met kinderen tussen de 6 en 12 jaar die woonachtig zijn in Amsterdam en omstreken.

Beste lezer,

Voor een project vanuit de Reinwardt Academie in opdracht voor het Uitvaartmuseum Tot Zover te Amsterdam wordt er onderzoek gedaan naar het onderwerp 'kinderen en de dood'.
Over de dood wordt niet veel gepraat met kinderen. Ze zijn nog te jong om het te begrijpen. Waarom zou je ze überhaupt opzadelen met zo iets zwaars en ingewikkelds? Er heerst in veel gezinnen een taboe als het gaat over kinderen in aanraking te laten komen met de dood. Dat terwijl dat eigenlijk nergens voor nodig is. Kinderen zijn juist nieuwsgierig en zitten vol met vragen over de dood. Museum Tot Zover wil de dialoog aan gaan en een startpunt zijn voor mensen die deze dialoog willen beginnen, maar niet zo goed weten hoe. Dit in de vorm van een tentoonstelling.
Ik ben op zoek naar ouders met kinderen tussen de 6 en 12 jaar die woonachtig zijn in Amsterdam en omstreken en bereid zijn een enquête over dit onderwerp in te willen vullen.

De vragenlijst bestaat uit 20 vragen en is binnen 6-7 minuten in te vullen.
Ik kan u verzekeren dat de gegeven antwoorden anoniem worden verwerkt en dat er betrouwbaar omgegaan zal worden met de data.
Mijn dank is groot.

Hartelijke groet,

Luca

Luca

Luca

06-12-2018 om 19:35

Hier de link van de Enquête

https://goo.gl/forms/A2av6UumHvU52uvg1

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.